Anasayfa  »  Fen Edebiyat Fakültesi »  Türk Dili ve Edebiyatı Programı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
İNGİLİZCE VI İNGL302 Altıncı Yarıyıl (Bahar) 4 + 0 5

DERSİN TÜRÜZorunlu
DERSİN DÜZEYİLisans
DERSİN YILI3
YARIYILAltıncı Yarıyıl (Bahar)
AKTS5
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)IÖğretim Görevlisi Semanur Arslantürk
Öğretim Görevlisi Eliz Hemen Akay
Öğretim Görevlisi Dilek Kaya
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) okuma, dinleme, konuşma ve yazma yapabilme
2) anlam oluşturmada kullanılan doğru dil stratejilerini kullanarak, farklı metin türlerinde yer alan dil yapılarını ve kelime kullanımlarını inceleme ve anlam ilişkilendirmeleri yapabilme
3) akademik metin yazım kurallarına uyarak paragraf, e-mail, yorum, kısa rapor, özgeçmiş ve inceleme yazıları yazma
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIYok
ÖNERİLEN DERSLER-
DERS TANIMIİNGL 302, genel İngilizceyi öğretmeyi amaçlayan B1 seviyesinde, ön koşulu İNGL 301 olan bir derstir. Bu ders, öğrencilerin, İngilizce dil ve kelime bilgilerini artırmalarını ve dört dil becerisini (okuma, dinleme, konuşma ve yazma) geliştirmelerini hedefler.
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Introduction to the course, Unit 7 Entertain us
2. Hafta Unit 7 Entertain us
3. Hafta Unit 7 Entertain us and Unit 8 Getting there
4. Hafta Unit 8 Getting there
5. Hafta Unit 8 Getting there
6. Hafta Unit 9 Make it work
7. Hafta Unit 9 Make it work
8. Hafta Midterm Exam
9. Hafta Unit 10 Why we buy
10. Hafta Unit 10 Why we buy
11. Hafta Unit 11 Pushing yourself
12. Hafta Unit 11 Pushing yourself
13. Hafta Unit 12 Life's little lessons
14. Hafta Unit 12 Life's little lessons
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARHendra, L. A., Ibbotson, M., & O'Dell, K. (2019). Evolve B1. Cambridge University Press.
Foley, M., & Hall, D. (2013). My Grammar Lab Intermediate B1/B2. Pearson Education.
Fuchs, M., & Bonner, M., & Westheimer, M. (2017). Focus on Grammar 3. Pearson Education.
Dooley, J.,& Evans, V. (1999). Grammarway 3. Express Publishing.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİAnlatım, Tartışma, Soru-Cevap, Sunum
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav140
Ödev15
Sözlü15
Toplam(%)50
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)50
Finalin Başarıya Oranı(%)50
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav111
Kısa Sınavlara hazırlık
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi6212
Final Sınavına Hazırlık14040
Ders Saati14456
Ara Sınava Hazırlık13535
Laboratuvar
Final Sınavı122
Ödevler7214
Toplam İş Yükü160
Toplam İş Yükü / 305,33
Dersin AKTS Kredisi5
DİLİngilizce
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3
P1     
P2     
P3     
P4     
P5     
P6     
P7     
P8     
P9     
P10     
P11     
P12     
P13  X   X   X
P14     
P15  X   X   X