Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) İşletme yönetiminin yerel, ulusal uluslar arası ve küresel boyutları ile bilişim teknolojileri başta olmak üzere işletmeciliğin çağdaş yöntem ve teknolojilerindeki güncel gelişmeleri yorumlar. 2) Elektronik ortamda iş yapabilmeyi anlar. 3) Elektronik ticaret modelleri için stratejileri değerlendirir. 4) Elektronik ortamda yeni ürün geliştirmeyi tasarlar. 5) Elektronik satılan ürünlerin fiyatlamasını planlar. 6) Elektronik ortamda güvenlik konularını sorgular. 7) İnternet tarihçesini anlar. 8) Yeni eko-sistemde risk ve başarıyı sorgular. 9) Ulusal ve uluslar arası tehditleri değerlendirir. 10) Dijital uçurumu yorumlar. 11) B2B modelini değerlendirir. 12) B2C modelini değelendirir. 13) C2C Modelini değerlendirir. 14) E-pazarlama, e-reklam konularını yorumlar. 15) Ticari sitelerin uygulamalarını yorumlar.
1. Civelek, M. (2003). İnternet Ticareti, Beta Yayıncılık, İstanbul. 2. Öncü, F. (2002). E-pazarlama: İnternet olanaklarıyla ürün ve hizmetin hedef pazara sunulması ve satışı. Litaratür Yayıncılık, İstanbul. 3. Deniz, R. B. (2001). İşletmeden tüketiciye internette pazarlama ve Türkiye'deki boyutları. Beta Yayıncılık, İstanbul.