|
DERS ADI | DERS KODU | YARIYIL | TEORİ + UYGULAMA (Saat) | AKTS |
3B RİG SİSTEMLERİ |
ANİ525 |
- |
2 + 2 |
5 |
DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Lisans |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 5 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | Doçent Doktor İclal Alev Değim Flannagan
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; |
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | |
DERS TANIMI | Bu derste öğrenciler 3 boyutlu animasyonda rig (iskelet) sistemlerinin yapımı ve animasyondaki pratik uygulamarını detaylı olarak öğrenirler. |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Giriş | 2. Hafta | Utility nodes, constraints, joints, fbx/obj dosyaları | 3. Hafta | Skeleton / joints setup (iskelet/eklem kurulumu) | 4. Hafta | Paint weight - Skinning | 5. Hafta | Curve birleştirme | 6. Hafta | Ik-pole vector | 7. Hafta | ARA SINAV | 8. Hafta | Parmak eklemleri - "joint" kurulumu | 9. Hafta | Ayak iskelet sistemi kurulumu | 10. Hafta | İskelet sistemi üzerinde kodlama örnekleri (MEL Script) | 11. Hafta | Optimization, locking attributes | 12. Hafta | Space switching | 13. Hafta | Proje Aşama I | 14. Hafta | Proje Aşama II |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Sorun/Problem Çözme,Proje,Eğitim-Uygulama,Soru-Cevap |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | |
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |
| |