Anasayfa  »  Güzel Sanatlar, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi »  Çizgi Film ve Animasyon Programı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
DİJİTAL OYUN TASARIMI II ANİ520 Yedinci Yarıyıl (Güz) 1 + 2 3

DERSİN TÜRÜZorunlu
DERSİN DÜZEYİLisans
DERSİN YILI4
YARIYILYedinci Yarıyıl (Güz)
AKTS3
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)IDoktor Öğretim Üyesi Sinan Sayın
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
DERSİN ÖNKOŞULLARIVar( ANİ518)
ÖNERİLEN DERSLER
DERS TANIMIBu derste amaç; Oyun tasarımının temel ilkelerinin öğrenilmesi, Oyun tasarımı aşamalarının anlaşılması, Sıfırdan, bir oyun projesinin tasarımsal olarak hayata geçirilmesi, Belirlenen kodlama dilinde temel hakimiyetin kazanılması,
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Giriş-Tanışma
2. Hafta Oyun tasarımı temel ilkeleri, sistemler, farklı türler
3. Hafta Dramatik yapı, hikaye tasarımı, Linearity / Non-Linearity / Multi-Linearity
4. Hafta Oyun yaratma, dünya yaratımı, Game Design Document (GDD)-Kendi oyununu tasarlamaya başla!
5. Hafta Oyun için karakter ve mekan tasarımı * S1:Core Game mechanics, karakter tasarımı sketch
6. Hafta Konsept tasarımı * S2: Konsept skecth
7. Hafta 2d platformer vb. oyunlar, 2.5d oyunlar, 3d oyunlar **
8. Hafta ARA SINAV sunumları Vize: Konsept Sunumu
9. Hafta Level design
10. Hafta Unreal Engine Giriş S5: Dummy çalışması
11. Hafta Unreal Engine Design
12. Hafta Proje Aşama kontrol
13. Hafta Proje Aşama kontrol
14. Hafta Proje
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
DİL
STAJ / UYGULAMAYok