DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Tezli Yüksek Lisans |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 5 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Duyu eğitimine yönelik materyal seçer/ hazırlar. 2) Normal ve engelli çocuklara yönelik uygun eğitim programları hazırlar. 3) Duyu eğitimini destekleyici etkinlik uygulamaları yapar
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | Yok |
DERS TANIMI | 0-18 yaş grubundaki normal ve engelli çocukların gelişimlerinin duyu eğitim programları ile desteklenmesi |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Duyu eğitiminin gelişim açısından önemi | 2. Hafta | Duyu eğitiminin amaçları | 3. Hafta | Gelişimsel olarak uygun etkinlikler ve materyaller | 4. Hafta | Gelişimsel olarak uygun etkinlikler ve materyaller | 5. Hafta | İlgili literatür taraması | 6. Hafta | Etkinlik ve materyallerin özel gereksinimi olan çocuklara göre düzenlenmesi | 7. Hafta | İlgili literatür taraması | 8. Hafta | Ara Sınav | 9. Hafta | Normal gelişim gösteren ve özel eğitim gereksinimi olan çocuklar için duyu eğitimi programı hazırlama | 10. Hafta | Normal gelişim gösteren ve özel eğitim gereksinimi olan çocuklar için duyu eğitimi programı uygulama | 11. Hafta | Normal gelişim gösteren ve özel eğitim gereksinimi olan çocuklar için duyu eğitimi programı değerlendirme | 12. Hafta | Etkinlik sunumları | 13. Hafta | Etkinlik sunumları | 14. Hafta | Etkinlik sunumları |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Uyanık G., Deretarla Gül,E. Çelebi Öncü E. (2005). Okul Öncesi Dönemde Duyu Eğitimi ve Etkinlikler. Kare Yayinlari. |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Eğitim-Uygulama,Proje,Diğer |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 1 | 20 | Proje | 1 | 30 | Örnek Olay Sunumu | 1 | 30 | Diğer | 1 | 20 | Toplam(%) | | 100 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 100 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 0 | Toplam(%) | | 100 |
|
DİL | İngilizce |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |