Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Sağlık işletmelerinin problemleri ile ilgili analizleri yapar, 2) Elde edilen sonuçlar doğrultusunda stratejiler geliştirir.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
Yüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARI
Yok
ÖNERİLEN DERSLER
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
DERS TANIMI
Öğrencilere analiz yaptırılarak sonuçlar doğrultusunda stratejiler geliştirmesini sağlamak bu dersin kapsamını oluşturmaktadır.
Eren, E, (1997) İşletmelerden Stratejik Yönetim ve İşletme Politikası, Der Yayınevi Lovelock, Wright (2003) Principles of Service Marketing and Management, Prentice Hall, Schulz and Johnson, Management of Hospitals (1976) McGraw Hill Book Company, Tek, Ö. (1997) Pazarlama İlkeleri, İzmir, Kotler, P. (1983) Principles of Marketing, Prentice Hall Kindra -Jones(1990), Marketing Strategies for the Health Care Administrator, Canadian Hospital Association Press. Kotler, P. (1983) Principles of Marketing, Prentice Hall
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Anlatım,Örnek Olay İncelemesi
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
Ara Sınav
1
40
Toplam(%)
40
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)
40
Finalin Başarıya Oranı(%)
60
Toplam(%)
100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite
Sayı
Süresi(Saat)
İş Yükü
Ara Sınav
1
2
2
Kısa Sınavlara hazırlık
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
14
10
140
Final Sınavına Hazırlık
1
12
12
Ders Saati
14
3
42
Ara Sınava Hazırlık
2
10
20
Laboratuvar
Final Sınavı
1
2
2
Ödevler
Proje
1
10
10
Makale Sunuşu
4
5
20
Makale İnceleme
4
10
40
Toplam İş Yükü
288
Toplam İş Yükü / 30
9,6
Dersin AKTS Kredisi
10
DİL
Türkçe
STAJ / UYGULAMA
Yok
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ