DERSİN TÜRÜ | Zorunlu |
DERSİN DÜZEYİ | Lisans |
DERSİN YILI | 2 |
YARIYIL | Üçüncü Yarıyıl (Güz) |
AKTS | 5 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Okuma, Dinleme, Konuşma ve Yazma becerilerini geliştirme 2) Anlam oluşturmada kullanılan doğru dil stratejilerini kullanarak, bilimsel alana yönelik metin türlerinde yer alan dil yapılarını ve kelime kullanımlarını inceleme ve anlam ilişkilendirmeleri yapma 3) Akademik metin yazım kurallarına uyarak akademik ve bilimsel alana yönelik metinler yazma
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Var( ENG144) |
ÖNERİLEN DERSLER | yok |
DERS TANIMI | HENG 243, mesleki ve akademik İngilizceyi öğretmeyi amaçlayan, B1+ seviyesinde, ön koşulu ENG 144 olan bir derstir. Bu ders, dört temel dil becerisini ve akademik ve alanla ilgili dili bütünleşik bir şekilde geliştirmek için tasarlanmıştır. Öğrenciler, bu derste; bağımsız çalışmaya ve ders içeriğinde öğrendiklerini söz konusu alanlarına uygulamaya yönelik olarak teşvik edilirler. |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Reading 1:Who lives longer? | 2. Hafta | Reading 2: What is a hospital? | 3. Hafta | Reading 3: The Mind-set of Health | 4. Hafta | Reading 4: Zone Therapy, Writing (General Essay) | 5. Hafta | Reading 5: The Internal Structure of a Hospital, Video Watching (The voices in my head) | 6. Hafta | Reading 6: Physical Therapy (Group Presentation Intro) | 7. Hafta | REVISION | 8. Hafta | Reading 7: Healthy Diets Around the World, Writing (Comparison Contrast Essay) | 9. Hafta | Reading 8: Aquatic Therapy and Writing continues | 10. Hafta | Group Presentations+ Video watching (What is so special about Human Brain) | 11. Hafta | Presentations + Reading 9: Understanding the Human Brain | 12. Hafta | Reading 10: The Determinants of Mortality | 13. Hafta | Evaluating Group Presentations | 14. Hafta | REVISION |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | (1) Supplementary Materials (BUSFL-CDU) Öğrencilerin eğitim alanlarına uygun bireysel çalışma materyalleri önerilmektedir.
|
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Sunum |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 1 | 40 | Sözlü | 1 | 5 | Diğer | 1 | 5 | Toplam(%) | | 50 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Toplam(%) | | 100 |
|
AKTS İŞ YÜKÜ |
Aktivite |
Sayı |
Süresi(Saat) |
İş Yükü |
Ara Sınav | | | | Kısa Sınavlara hazırlık | | | | Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | | | | Final Sınavına Hazırlık | | | | Ders Saati | | | | Ara Sınava Hazırlık | | | | Laboratuvar | | | | Final Sınavı | | | | Ödevler | | | | Toplam İş Yükü | | | |
---|
Toplam İş Yükü / 30 | | | |
---|
Dersin AKTS Kredisi | | | 5 |
|
DİL | İngilizce |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |