Anasayfa  »  Sağlık Bilimleri Fakültesi »  Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Programı (%30 İngilizce)

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
AKADEMİK VE MESLEKİ İNGİLİZCE I HENG243 Üçüncü Yarıyıl (Güz) 4 + 0 5

DERSİN TÜRÜZorunlu
DERSİN DÜZEYİLisans
DERSİN YILI2
YARIYILÜçüncü Yarıyıl (Güz)
AKTS5
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I-
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) Okuma, Dinleme, Konuşma ve Yazma becerilerini geliştirme
2) Anlam oluşturmada kullanılan doğru dil stratejilerini kullanarak, bilimsel alana yönelik metin türlerinde yer alan dil yapılarını ve kelime kullanımlarını inceleme ve anlam ilişkilendirmeleri yapma
3) Akademik metin yazım kurallarına uyarak akademik ve bilimsel alana yönelik metinler yazma
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIVar( ENG144)
ÖNERİLEN DERSLERyok
DERS TANIMIHENG 243, mesleki ve akademik İngilizceyi öğretmeyi amaçlayan, B1+ seviyesinde, ön koşulu ENG 144 olan bir derstir. Bu ders, dört temel dil becerisini ve akademik ve alanla ilgili dili bütünleşik bir şekilde geliştirmek için tasarlanmıştır. Öğrenciler, bu derste; bağımsız çalışmaya ve ders içeriğinde öğrendiklerini söz konusu alanlarına uygulamaya yönelik olarak teşvik edilirler.
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Reading 1:Who lives longer?
2. Hafta Reading 2: What is a hospital?
3. Hafta Reading 3: The Mind-set of Health
4. Hafta Reading 4: Zone Therapy, Writing (General Essay)
5. Hafta Reading 5: The Internal Structure of a Hospital, Video Watching (The voices in my head)
6. Hafta Reading 6: Physical Therapy (Group Presentation Intro)
7. Hafta REVISION
8. Hafta Reading 7: Healthy Diets Around the World, Writing (Comparison Contrast Essay)
9. Hafta Reading 8: Aquatic Therapy and Writing continues
10. Hafta Group Presentations+ Video watching (What is so special about Human Brain)
11. Hafta Presentations + Reading 9: Understanding the Human Brain
12. Hafta Reading 10: The Determinants of Mortality
13. Hafta Evaluating Group Presentations
14. Hafta REVISION
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR(1) Supplementary Materials (BUSFL-CDU)
Öğrencilerin eğitim alanlarına uygun bireysel çalışma materyalleri önerilmektedir.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİAnlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Sunum
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav140
Sözlü15
Diğer15
Toplam(%)50
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)50
Finalin Başarıya Oranı(%)50
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav
Kısa Sınavlara hazırlık
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
Final Sınavına Hazırlık
Ders Saati
Ara Sınava Hazırlık
Laboratuvar
Final Sınavı
Ödevler
Toplam İş Yükü
Toplam İş Yükü / 30
Dersin AKTS Kredisi5
DİLİngilizce
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3
P1  X   X   X
P2     
P3     
P4  X   X   X
P5  X   X   X
P6  X   X   X