DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Tezli Yüksek Lisans |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 5 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Farklı öğrenme stillerini kavrar 2) Yabancı dil öğretimine yönelik yöntem ve teknikleri inceler
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | Yok |
DERS TANIMI | Çocuklarda ana dil ve ikinci dil gelişimi; çocukların öğrenme stratejileri ve yabancı dil öğrenimi; çocuklara İngilizce öğretiminde uygulanacak sınıf içi yöntem ve teknikler; oyun, şarkı ve görsel araçların geliştirilmesi ve öğretimde kullanılması. |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Çocuklarda ana dil ve ikinci dil gelişimi | 2. Hafta | Çocukların öğrenme stratejileri ve yabancı dil öğrenimi | 3. Hafta | Çocukların öğrenme stratejileri ve yabancı dil öğrenimi | 4. Hafta | Çocuklara yabancı dil öğretiminde uygulanacak sınıf içi yöntem ve teknikler | 5. Hafta | Çocuklara yabancı dil öğretiminde uygulanacak sınıf içi yöntem ve teknikler | 6. Hafta | Yabancı dil öğretiminde oyun, şarkı ve görsel araçların geliştirilmesi | 7. Hafta | Yabancı dil öğretiminde oyun, şarkı ve görsel araçların geliştirilmesi | 8. Hafta | Ara Sınav | 9. Hafta | Proje sunumları | 10. Hafta | Proje sunumları | 11. Hafta | Proje sunumları | 12. Hafta | Proje sunumları | 13. Hafta | Proje sunumları | 14. Hafta | Proje sunumları |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Demirezen M. (2003) "Yabancı dil ve anadil öğreniminde kritik dönemler" Dil Dergisi Sayı 118 Ankara Üniversitesi Akdoğan F. (2004) "Yeni projeler ışığında erken yaşta yabancı dil öğretimi" Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
|
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Eğitim-Uygulama,Proje,Diğer |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 1 | 20 | Proje | 1 | 30 | Örnek Olay Sunumu | 1 | 30 | Diğer | 1 | 20 | Toplam(%) | | 100 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 100 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 0 | Toplam(%) | | 100 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |