Anasayfa  »  Eğitim Bilimleri Enstitüsü »  Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Programı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
TEZ II BÖTE692 Dönem IV 0 + 2 30

DERSİN TÜRÜZorunlu
DERSİN DÜZEYİTezli Yüksek Lisans
DERSİN YILI17
YARIYILDönem IV
AKTS30
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I-
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) Bilimsel araştırma süreçlerini kendi çalışmasında uygulayabilecek,
2) Çalışma sonucunu meslektaşları ile paylaşımda bulunabilecek,
3) Eğitim teknolojileri alanına yeni/farklı bir bakış açısı kazandırabilecek ve çözümler sunabilecektir.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze %50 + Uzaktan Eğitim %50
DERSİN ÖNKOŞULLARIVar( BÖTE689)
ÖNERİLEN DERSLERBÖTE689
DERS TANIMIBilgisayar ve öğretim teknolojileri konusunda araştırma konusu, metodu ve kapsamı belirlenen tez konusunda ihtiyaç analizini gerçekleştirdikten sonra çalışmalarını yürütmek.
DERS İÇERİĞİÖğrencinin bir öğretim üyesi danışmanlığında özel bir konuda teorik ve/veya pratik (deneysel) olarak hazırlayıp sunduğu çalışmayı kapsamaktadır.
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARTez/seminer/proje konusu ile ilgili literatür.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİTartışma,Soru-Cevap,Eğitim-Uygulama,Sunum,Rapor Hazırlama
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Diğer1100
Toplam(%)100
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)100
Finalin Başarıya Oranı(%)0
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav
Kısa Sınavlara hazırlık
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
Final Sınavına Hazırlık
Ders Saati
Ara Sınava Hazırlık
Laboratuvar
Final Sınavı
Ödevler
Sunum (Hazırlık dahil)11010
Danışmanla Toplantı205100
Tez1800800
Toplam İş Yükü910
Toplam İş Yükü / 3030,33
Dersin AKTS Kredisi30
DİLTürkçe
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3
P1      X
P2      X
P3      X
P4    X  
P5      X
P6      X
P7      X
P8      X
P9    X  
P10      X
P11      X
P12    X  
P13      X
P14      X
P15      X
P16    X  
P17    X  
P18      X