DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Tezli Yüksek Lisans |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 7 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Kalkışma Suçu kavramını anlam 2) Kalkışma suçlarının unsurlarını, hüküm ve sonuçlarını anlama 3) Devletin Birliğini ve Ülke Bütünlüğünü Bozmak,Anayasayı İhlal, Yasama Organına Karşı Suç veHükümete Karşı Suç?un unsurlarını kavrama
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | yok |
DERS TANIMI | Kalkışma Suçu kavramını anlama ve inceleme. |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Kalkışma Suçu Kavramı | 2. Hafta | Kalkışma Suçu Kavramı | 3. Hafta | Kalkışma Suçu Kavramı | 4. Hafta | Kalkışma Suçlarının Tarihsel Gelişimi | 5. Hafta | Kalkışma Suçlarının Çeşitleri | 6. Hafta | Devletin Birliğini ve Ülke Bütünlüğünü Bozmak Suçu | 7. Hafta | Devletin Birliğini ve Ülke Bütünlüğünü Bozmak Suçu | 8. Hafta | Ara Sınav | 9. Hafta | Anayasayı İhlal Suçu | 10. Hafta | Anayasayı İhlal Suçu | 11. Hafta | Yasama Organına Karşı Suç | 12. Hafta | Yasama Organına Karşı Suç | 13. Hafta | Hükümete Karşı Suç | 14. Hafta | Hükümete Karşı Suç |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | AYGÜN EŞİTLİ, Ezgi: Kalkışma Suçları, Ankara 2016 ve diğer monografik kaynaklar. |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Tartışma,Soru-Cevap,Örnek Olay İncelemesi |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 1 | 40 | Toplam(%) | | 40 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 40 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 60 | Toplam(%) | | 100 |
|
AKTS İŞ YÜKÜ |
Aktivite |
Sayı |
Süresi(Saat) |
İş Yükü |
Ara Sınav | 1 | 3 | 3 | Kısa Sınavlara hazırlık | 14 | 3 | 42 | Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 14 | 3 | 42 | Final Sınavına Hazırlık | 1 | 7 | 7 | Ders Saati | 14 | 3 | 42 | Ara Sınava Hazırlık | 1 | 7 | 7 | Laboratuvar | 14 | 3 | 42 | Final Sınavı | 1 | 3 | 3 | Ödevler | 2 | 11 | 22 | Toplam İş Yükü | | | 210 |
---|
Toplam İş Yükü / 30 | | | 7 |
---|
Dersin AKTS Kredisi | | | 7 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |