Anasayfa  »  Sağlık Bilimleri Fakültesi »  Beslenme ve Diyetetik Programı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
BESLENME VE DİYETETİK UYGULAMALARI II BES435 Yedinci Yarıyıl (Güz) 6 + 12 9

DERSİN TÜRÜZorunlu
DERSİN DÜZEYİLisans
DERSİN YILI4
YARIYILYedinci Yarıyıl (Güz)
AKTS9
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)IDoktor Öğretim Üyesi İrem Olcay Eminsoy
Doktor Öğretim Üyesi Merve Özdemir
Öğretim Görevlisi Emel Aydan Oral
Öğretim Görevlisi Can Selim Yılmaz
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) teorik bilgilerini pratikte uygulayabilmeleri beklenmektedir.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIYok
ÖNERİLEN DERSLERYok
DERS TANIMIİşbaşında Eğitimin amacı, öğrencilerin üç akademik yıl boyunca edindikleri bilgi ve becerileri klinik beslenmenin (yetişkin) uygulandığı resmi ya da özel kurumlarda uygulayarak güçlendirmelerine yardımcı olmak, doğru karar verme becerilerini geliştirmek, işbaşında deneyim kazanmalarına olanak sağlamaktır
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
2. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
3. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
4. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
5. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
6. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
7. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
8. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
9. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
10. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
11. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
12. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
13. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
14. Hafta Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARMahan L.K, Escott-Stump S. Krause?s Food, Nutrition & Diet Therapy. 10th Ed., W.B. Saunders Company, USA, 2000.
Baysal A. ve ark. Diyet El Kitabı. 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi, AnK
Köksal G., Gökmen H. Çocuk Hastalıklarında Beslenme Tedavisi. 1. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi, Ankara, 2000.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİTartışma,Soru-Cevap,Örnek Olay İncelemesi,Sorun/Problem Çözme,Eğitim-Uygulama,Rapor Hazırlama,Sunum
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ödev125
Uygulama/Pratik125
Toplam(%)50
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)50
Finalin Başarıya Oranı(%)50
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav
Kısa Sınavlara hazırlık
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
Final Sınavına Hazırlık
Ders Saati61484
Ara Sınava Hazırlık
Laboratuvar
Final Sınavı11010
Ödevler
Uygulama1214168
Toplam İş Yükü262
Toplam İş Yükü / 308,73
Dersin AKTS Kredisi9
DİLTürkçe
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1
P1  X
P2  X
P3  X
P4 
P5  X
P6  X
P7  X
P8  X
P9  X