DERSİN TÜRÜ | Zorunlu |
DERSİN DÜZEYİ | Lisans |
DERSİN YILI | 4 |
YARIYIL | Yedinci Yarıyıl (Güz) |
AKTS | 9 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | Doçent Doktor Sinem Bayram Doçent Doktor Perim Fatma Türker Doçent Doktor Esra Köseler Beyaz Doçent Doktor Esen Yeşil Doçent Doktor Beril Köse
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) teorik bilgilerini pratikte uygulayabilmeleri beklenmektedir.
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | Yok |
DERS TANIMI | İşbaşında Eğitimin amacı, öğrencilerin üç akademik yıl boyunca edindikleri bilgi ve becerileri klinik beslenmenin (yetişkin) uygulandığı resmi ya da özel kurumlarda uygulayarak güçlendirmelerine yardımcı olmak, doğru karar verme becerilerini geliştirmek, işbaşında deneyim kazanmalarına olanak sağlamaktır |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 2. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 3. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 4. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 5. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 6. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 7. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 8. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 9. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 10. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 11. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 12. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 13. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama | 14. Hafta | Beslenme ve Diyetetik Pratik Uygulama |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Mahan L.K, Escott-Stump S. Krause?s Food, Nutrition & Diet Therapy. 10th Ed., W.B. Saunders Company, USA, 2000. Baysal A. ve ark. Diyet El Kitabı. 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi, AnK Köksal G., Gökmen H. Çocuk Hastalıklarında Beslenme Tedavisi. 1. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi, Ankara, 2000.
|
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Eğitim-Uygulama,Tartışma,Soru-Cevap,Sorun/Problem Çözme,Örnek Olay İncelemesi,Sunum,Rapor Hazırlama |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ödev | 1 | 25 | Uygulama/Pratik | 1 | 25 | Toplam(%) | | 50 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Toplam(%) | | 100 |
|
AKTS İŞ YÜKÜ |
Aktivite |
Sayı |
Süresi(Saat) |
İş Yükü |
Ara Sınav | | | | Kısa Sınavlara hazırlık | | | | Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | | | | Final Sınavına Hazırlık | | | | Ders Saati | 6 | 14 | 84 | Ara Sınava Hazırlık | | | | Laboratuvar | | | | Final Sınavı | 1 | 10 | 10 | Ödevler | | | | Uygulama | 12 | 14 | 168 | Toplam İş Yükü | | | 262 |
---|
Toplam İş Yükü / 30 | | | 8,73 |
---|
Dersin AKTS Kredisi | | | 9 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |