Beslenme durumunun saptanmasında kullanılan tarama testleri
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
1)Baysal A.ve ark., Diyet El Kitabı, Yenilenmiş 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi, Ankara, 1999. 2)Banks J., Breeze E., Lessof C., Nazroo J., Living in the 21st century: older people in England THE 2006 ENGLISH STUDY OF AGEING, July 2008 3)Measuring Change in Nutritional Status, Guidelines for Assessing the nutritional impact of supplementary feedind programmes for vulnerable groups, WHO, 1983 4)Cogill, Bruce., Anthropometric Indicators Measurement Guide, Food and Nutrition Technical Assistance Project, Academy for Educational Development, Washington. D.C., 2003 5)http://www.who.int/childgrowth/software/anthro_pc_manual_v322.pdf
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Eğitim-Uygulama
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
Ara Sınav
1
40
Proje
1
10
Toplam(%)
50
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)
50
Finalin Başarıya Oranı(%)
50
Toplam(%)
100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite
Sayı
Süresi(Saat)
İş Yükü
Ara Sınav
1
1
1
Kısa Sınavlara hazırlık
5
2
10
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
Final Sınavına Hazırlık
8
3
24
Ders Saati
14
3
42
Ara Sınava Hazırlık
8
3
24
Laboratuvar
Final Sınavı
1
1
1
Ödevler
2
6
12
Toplam İş Yükü
114
Toplam İş Yükü / 30
3,8
Dersin AKTS Kredisi
4
DİL
Türkçe
STAJ / UYGULAMA
Yok
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ