Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Müşteri ilişkileri yönetiminin önemini bilir. 2) Sadık müşteriler yaratmanın yollarını öğrenir. 3) Müşteriler ile etkili iletişim kurmanın yollarını öğrenir.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
Yüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARI
Yok
ÖNERİLEN DERSLER
Yok
DERS TANIMI
Bu dersin temel amacı, müşteri ilişkilerinin pazarlamadaki önemi hakkında bilgi vermek, müşteriler ile etkili iletişim kurabilmenin yollarını göstermektir.
DERS İÇERİĞİ
HAFTA
KONULAR
1. Hafta
Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı
2. Hafta
Müşteri İlişkileri ve İlişkisel Pazarlama
3. Hafta
Müşteri İlişkilerinin Yeni Boyutları
4. Hafta
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Amaçları
5. Hafta
İletişim Modeli
6. Hafta
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreci
7. Hafta
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreci
8. Hafta
Ara Sınav
9. Hafta
Müşteriler İle Etkili İletişim Kurabilmenin Yolları