Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Sağlık işletmelerinin problemleri ile ilgili analizleri yapar. 2) Elde edilen sonuçlar doğrultusunda stratejiler geliştirir.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
Uzaktan Eğitim
DERSİN ÖNKOŞULLARI
Yok
ÖNERİLEN DERSLER
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Eren, E, (1997) İşletmelerden Stratejik Yönetim ve İşletme Politikası, Der Yayınevi Lovelock, Wright (2003) Principles of Service Marketing and Management, Prentice Hall, Schulz and Johnson, Management of Hospitals (1976) McGraw Hill Book Company, Tek, Ö. (1997) Pazarlama İlkeleri, İzmir, Kotler, P. (1983) Principles of Marketing, Prentice Hall Kindra -Jones(1990), Marketing Strategies for the Health Care Administrator, Canadian Hospital Association Press. Kotler, P. (1983) Principles of Marketing, Prentice Hall
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Anlatım,Örnek Olay İncelemesi
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
Ara Sınav
1
20
Toplam(%)
20
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)
20
Finalin Başarıya Oranı(%)
80
Toplam(%)
100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite
Sayı
Süresi(Saat)
İş Yükü
Ara Sınav
Kısa Sınavlara hazırlık
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
14
11
154
Final Sınavına Hazırlık
1
15
15
Ders Saati
14
3
42
Ara Sınava Hazırlık
Laboratuvar
Final Sınavı
1
1
1
Ödevler
1
10
10
Makale İnceleme
4
4
16
Toplam İş Yükü
238
Toplam İş Yükü / 30
7,93
Dersin AKTS Kredisi
8
DİL
Türkçe
STAJ / UYGULAMA
Yok
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ