DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Lisans |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 4 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Öğretimin farklı özel ihtiyaçları olan çocukların özelliklerine göre bireyselleştirilmesi ve uyarlanması.
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | |
DERS TANIMI | |
DERS İÇERİĞİ | Öğretimin bireyselleştirilmesi ve uyarlanması, farklı özel gereksinimli öğrenciler için programı uyarlama.
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | - Özel Gereksinimli Çocuklar ve Özel Eğitime Giriş (Ed. Ayşegül Ataman). Gündüz Eğitim ve Yayıncılık. - Genel Eğitim Okullarında Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (Ed. Gönül Akçamete). KÖK Yayıncılık. - Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim (Ed. İbrahim H. Diken). PEGEM Akademi.
|
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Sunum,Örnek Olay İncelemesi |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 1 | 40 | Toplam(%) | | 40 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 40 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 60 | Toplam(%) | | 100 |
|
AKTS İŞ YÜKÜ |
Aktivite |
Sayı |
Süresi(Saat) |
İş Yükü |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Kısa Sınavlara hazırlık | | | | Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 14 | 5 | 70 | Final Sınavına Hazırlık | 1 | 7 | 7 | Ders Saati | 14 | 2 | 28 | Ara Sınava Hazırlık | 1 | 7 | 7 | Laboratuvar | | | | Final Sınavı | 1 | 1 | 1 | Ödevler | | | | Vaka Çalışması Sunumu | | | | Toplam İş Yükü | | | 114 |
---|
Toplam İş Yükü / 30 | | | 3,8 |
---|
Dersin AKTS Kredisi | | | 4 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |