Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) okuma, dinleme, konuşma ve yazma becerilerini geliştirme 2) anlam oluşturmada kullanılan doğru dil stratejilerini kullanarak, farklı metin türlerinde yer alan dil yapılarını ve kelime kullanımlarını inceleme ve anlam ilişkilendirmeleri yapma 3) basit seviyede metinler yazma.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
Yüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARI
Yok
ÖNERİLEN DERSLER
-
DERS TANIMI
ENGE 101 eğitim- öğretim dili Türkçe olan Eğitim Fakültesi için genel İngilizceyi, öğretmeyi amaçlayan başlangıç seviyesinde (A1 seviyesinde) bir derstir. Bu ders, öğrencilerinin, İngilizce dil ve kelime bilgilerini artırmalarını ve dört dil becerisini (okuma, dinleme, konuşma ve yazma) geliştirmelerini hedefler. Dilbilgisi ve sözcük çalışmaları hem hedef dili tanıma hem de kullanma amacıyla yapılmaktadır. Bu ders, kontrollü sınıf içi uygulama etkinliklerinin yanı sıra öğrencilerin hedef dili akıcı şekilde kullanmalarına odaklanır. Yazma becerisi, özellikle cümle düzeyindedir.
DERS İÇERİĞİ
HAFTA
KONULAR
1. Hafta
Unit 1 Nice to meet you, Verb to be,Possessive Adjectives, Verbs-have/go/live/like
2. Hafta
Unit 1 Nice to meet you, Verb to be,Possessive Adjectives, Verbs-have/go/live/like
3. Hafta
Unit 1 Unit 1 Nice to meet you, Possessive Adjectives, Verbs-have/go/live/like
4. Hafta
Unit 1 Unit 1 Nice to meet you,Verb to be, Possessive Adjectives, Verbs-have/go/live/like
5. Hafta
Unit 2 Work and family, Present Simple
6. Hafta
Unit 2 Work and family, Present Simple
7. Hafta
Unit 2 Work and family, Present Simple
8. Hafta
Midterm Exam
9. Hafta
Unit 3 Time Off, Present Simple
10. Hafta
Unit 3 Time Off, Present Simple
11. Hafta
Unit 3 Time Off, Present Simple
12. Hafta
Unit 4 House and home there is/are, some/any/a lot of, this/that/these/those
13. Hafta
Unit 4 House and home there is/are, some/any/a lot of, this/that/these/those
14. Hafta
Unit 4 House and home there is/are, some/any/a lot of, this/that/these/those
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
Soars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary Student?s Book. Oxford University Press.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Sunum
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
Ara Sınav
1
35
Ödev
1
10
Sözlü
1
5
Diğer
1
10
Toplam(%)
60
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)
60
Finalin Başarıya Oranı(%)
40
Toplam(%)
100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite
Sayı
Süresi(Saat)
İş Yükü
Ara Sınav
1
1
1
Kısa Sınavlara hazırlık
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
1
14
14
Final Sınavına Hazırlık
1
25
25
Ders Saati
2
14
28
Ara Sınava Hazırlık
1
20
20
Laboratuvar
Final Sınavı
1
1
1
Ödevler
1
5
5
Toplam İş Yükü
94
Toplam İş Yükü / 30
3,13
Dersin AKTS Kredisi
3
DİL
İngilizce
STAJ / UYGULAMA
Yok
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ