DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Tezli Yüksek Lisans |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 10 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Bozulan cam eserlerdeki problemleri teşhis etmek 2) Hasar onarımı ve restorasyonu yapmak.
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | Yok |
DERS TANIMI | Bozulan cam eserlerdeki problemleri teşhis etmek. Hasar onarımı ve restorasyonu yapmak.
|
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Tanıtım | 2. Hafta | Camın kimyası | 3. Hafta | Cam üretimi | 4. Hafta | Cam tarihi | 5. Hafta | Cam bozulmaları | 6. Hafta | Cam konservasyonuna giriş | 7. Hafta | Konservasyon yöntemleri | 8. Hafta | Ara Sınavı | 9. Hafta | Camda sağlamlaştırma | 10. Hafta | Kırıkların tamamlanması | 11. Hafta | Uygulamalı çalışma | 12. Hafta | Uygulamalı çalışma | 13. Hafta | Uygulamalı çalışma | 14. Hafta | Uygulamalı çalışma |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Davidson, S., Newton, R., Conservation of Glass, UK 1989 |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Anlatım,Sorun/Problem Çözme,Proje,Eğitim-Uygulama |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 1 | 20 | Proje | 1 | 30 | Toplam(%) | | 50 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Toplam(%) | | 100 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |