DERSİN TÜRÜ | Zorunlu |
DERSİN DÜZEYİ | Lisans |
DERSİN YILI | 3 |
YARIYIL | Altıncı Yarıyıl (Bahar) |
AKTS | 5 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) tüm yeterlilik seviyelerindeki öğrencilerin dinleme ve konuşma becerilerini ve akıcılığını geliştirmelerine yardımcı olabileceklerdir. 2) Öğrencileri için dengeli bir dinleme ve konuşma öğretimi programı tasarlayıp sunabileceklerdir. 3) Dinleme ve konuşmayı öğretmenin ilkelerini, yaklaşımlarını ve tekniklerini anlabileceklerdir. 4) Mikro öğretim gözlemleyeceklerdir.
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | Dil Becerilerinin Öğretimi I
Dilbilim 1/2
Dil Edinimi |
DERS TANIMI | İngiliz Dili Öğretimine ait terim ve kavramlara hakim olma, dinleme ve konuşma becerilerinin öğretimi konusunda uzmanlaşma. |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Giriş; Dil Eğitimi Terimleri ve Kavramları, Ders planı yapma | 2. Hafta | Dilbilgisi Öğretimi | 3. Hafta | Dilbilgisi öğretimi Örnekleri | 4. Hafta | Mikro öğretim 1 | 5. Hafta | Mikro öğretim 1 | 6. Hafta | Sözcük Bilgisi Öğretimi | 7. Hafta | Sözcük Bilgisi Öğretimi Örnekleri | 8. Hafta | ARA SINAV | 9. Hafta | Mikro Öğretim 2 | 10. Hafta | Mikro Öğretim 2 | 11. Hafta | Dil hataları düzeltme teknikleri | 12. Hafta | Yazma becerisi öğretimi | 13. Hafta | Konuşma becerisi öğretimi | 14. Hafta | Bütünleşik dil becerileri öğretimi | 15. Hafta | |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Teach English (A. Doff) Tasks for Language Teachers (M. Parrott) |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Eğitim-Uygulama,Sunum |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 1 | 50 | Ödev | 1 | 10 | Diğer | 1 | 40 | Toplam(%) | | 100 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 100 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 0 | Toplam(%) | | 100 |
|
DİL | İngilizce |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |