DERSİN TÜRÜ | Zorunlu |
DERSİN DÜZEYİ | Tezli Yüksek Lisans |
DERSİN YILI | 2 |
YARIYIL | Dördüncü Yarıyıl (Bahar) |
AKTS | 30 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Araştırmanın; planlama, uygulama, yürütme, bulguları değerlendirme, yorumlama ve rapor hazırlama aşamalarını öğrenir.
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | Bu ders için önerilen ders bulunmamaktadır. |
DERS TANIMI | Odyoloji konuşma ve ses bozuklukları alanında bilimsel bir araştırma yapılmasını içerir. |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Araştırma planının yapılması | 2. Hafta | Araştırma planının yapılması | 3. Hafta | Literatür taraması | 4. Hafta | Literatür taraması | 5. Hafta | Verilerin toplanması | 6. Hafta | Verilerin toplanması | 7. Hafta | Verilerin toplanması | 8. Hafta | Verilerin toplanması | 9. Hafta | Verilerin toplanması | 10. Hafta | Verilerin toplanması | 11. Hafta | Çalışma raporunun hazırlanması | 12. Hafta | Çalışma raporunun hazırlanması | 13. Hafta | Çalışma raporunun hazırlanması | 14. Hafta | Çalışma raporunun hazırlanması |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Tez/seminer/proje konusu ile ilgili literatür. |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Proje,Rapor Hazırlama,Tartışma |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Proje | 1 | 100 | Toplam(%) | | 100 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 100 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 0 | Toplam(%) | | 100 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |