DERSİN TÜRÜ | Zorunlu |
DERSİN DÜZEYİ | Tezli Yüksek Lisans |
DERSİN YILI | 1 |
YARIYIL | İkinci Yarıyıl (Bahar) |
AKTS | 4 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Odyoloji konuşma ve ses bozuklukları alanında yapılmış yurtiçi ve yurtdışı çalışmaları takip eder 2) Odyoloji konuşma ve ses bozuklukları alanında ders anlatabilecek, seminer verebilecek, grup çalışmalarına katılabilecek materyale ulaşır. 3) Topluluk karşısında odyoloji konuşma ve ses hastalıkları alanında etkili sunum yapabilir. 4) Odyoloji konuşma ve ses bozuklukları alanında bilimsel yorumlama ve sorgulama yetisi kazanır.
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | Bu ders için önerilen ders bulunmamaktadır. |
DERS TANIMI | Odyoloji konuşma ve ses hastalıkları alanında yurtiçi ve yurtdışı güncel literatürün araştırılması, makale sunulması, seminer hazırlanması ve bilimsel yorumlama ve tartışma yapılmasını içerir. |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Makale sunumu | 2. Hafta | Makale sunumu | 3. Hafta | Makale sunumu | 4. Hafta | Makale sunumu | 5. Hafta | Makale sunumu | 6. Hafta | Makale sunumu | 7. Hafta | Makale sunumu | 8. Hafta | Makale sunumu | 9. Hafta | Makale sunumu | 10. Hafta | Makale sunumu | 11. Hafta | Seminer | 12. Hafta | Seminer | 13. Hafta | Seminer | 14. Hafta | Seminer |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Odyoloji konuşma ve ses bozuklukları alanındaki tüm kitaplar ve süreli yayınlar |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Örnek Olay İncelemesi,Sorun/Problem Çözme,Sunum,Rapor Hazırlama,Eğitim-Uygulama |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ödev | 1 | 40 | Devam | 15 | 20 | Makale Sunuşu | 3 | 40 | Toplam(%) | | 100 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 100 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 0 | Toplam(%) | | 100 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |