DERSİN TÜRÜ | Zorunlu |
DERSİN DÜZEYİ | Doktora |
DERSİN YILI | 2 |
YARIYIL | Üçüncü Yarıyıl (Güz) |
AKTS | 3 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | Profesör Doktor Nilgün Özlem Alptekin Profesör Doktor Emine Elif Alaaddinoğlu Doçent Doktor Yasemin Sezgin Doçent Doktor Mehtap Bilgin Çetin Doçent Doktor Bahar Füsun Oduncuoğlu
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Belirlenen bir konu ile ilgili detaylı literatür araştırması yapmak 2) Yapılan literatür araştırması sonucunda verilerin derlenebilmesi 3) Yapılan araştırmaların ışığında seminer hazırlanması 4) Yapılan araştırmaların ışığında sunum hazırlanması
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | Yok |
DERS TANIMI | Definition
Detailed literature research on a determined subject and preparation of a seminar in the light of these researches
|
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Discussions for the determination of the topic | 2. Hafta | Determining the outline of the seminar | 3. Hafta | Literature research on the determined topic- historical evidence | 4. Hafta | Literature research on the determined topic- basic evidence | 5. Hafta | Literature research on the determined topic- current evidence | 6. Hafta | Literature research on the determined topic- future perspectives | 7. Hafta | Review of the literature- historical evidence | 8. Hafta | Review of the literature- basic evidence | 9. Hafta | Review of the literature- current evidence | 10. Hafta | Review of the literature- future perspectives | 11. Hafta | Preparation of the seminar | 12. Hafta | Preparation of the presentation | 13. Hafta | Completion of the last version of the seminar | 14. Hafta | Presentation of the seminar | 15. Hafta | |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Journal of Periodontology Journal of Clinical Periodontology Journal of Periodontal Research Periodontology 2000 International Journal of Periodontics and Restorative Dentistry Clinical Oral Implants Research Carranza's Clinical Periodontology Periodontoloji ve İmplantoloji
|
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap ? |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | Dersin notlandırması, dönem içi notları ile dönem sonu sınav notunun birlikte değerlendirilmesi ile belirlenir. Dönem içi notları, ara sınav notu ve derse bağlı olarak ödevlere, uygulamalara, pratik çalışmalara verilen notlardan oluşur. Son değerlendirme, o dersi alan tüm öğrencilerin genel başarı düzeyi de gözönüne alınarak, dersi veren öğretim elemanınca aşağıdaki harf notlarından birisi ile belirlenir.
Harf Notu Katsayı Harf Not Aralığı
(100 üzerinden)
A 4 95-100
A- 3,7 90-94
B+ 3,3 85-89
B 3 80-84
B- 2,7 75-79
C+ 2,3 70-74
F1 0 0-69
F2 0 -
|
AKTS İŞ YÜKÜ |
Aktivite |
Sayı |
Süresi(Saat) |
İş Yükü |
Ara Sınav | | | | Kısa Sınavlara hazırlık | | | | Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | | | | Final Sınavına Hazırlık | | | | Ders Saati | | | | Ara Sınava Hazırlık | | | | Laboratuvar | | | | Final Sınavı | | | | Ödevler | | | | Sunum (Hazırlık dahil) | 1 | 30 | 30 | Makale İnceleme | 1 | 60 | 60 | Toplam İş Yükü | | | 90 |
---|
Toplam İş Yükü / 30 | | | 3 |
---|
Dersin AKTS Kredisi | | | 3 |
|
DİL | |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |