Anasayfa  »  Eğitim Fakültesi »  Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Programı (%30 İngilizce)

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
YABANCI DİL 2 ENGE102 İkinci Yarıyıl (Bahar) 2 + 0 3

DERSİN TÜRÜZorunlu
DERSİN DÜZEYİLisans
DERSİN YILI1
YARIYILİkinci Yarıyıl (Bahar)
AKTS3
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I-
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) okuma, dinleme, konuşma ve yazma becerilerini geliştirme
2) anlam oluşturmada kullanılan doğru dil stratejilerini kullanarak, farklı metin türlerinde yer alan dil yapılarını ve kelime kullanımlarını inceleme ve anlam ilişkilendirmeleri yapma
3) basit düzeyde metinler yazma.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIYok
ÖNERİLEN DERSLER-
DERS TANIMIENGE 102 eğitim- öğretim dili Türkçe olan Eğitim Fakültesi için genel İngilizceyi, öğretmeyi amaçlayan başlangıç seviyesinde (A1 seviyesinde) bir derstir. Bu ders, öğrencilerinin, İngilizce dil ve kelime bilgilerini artırmalarını ve dört dil becerisini (okuma, dinleme, konuşma ve yazma) geliştirmelerini hedefler. Dilbilgisi ve sözcük çalışmaları hem hedef dili tanıma hem de kullanma amacıyla yapılmaktadır. Bu ders, kontrollü sınıf içi uygulama etkinliklerinin yanı sıra öğrencilerin hedef dili akıcı şekilde kullanmalarına odaklanır. Yazma becerisi, özellikle paragraf düzeyindedir.
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Unit 5 Super U!, can/can?t, was/were/could
2. Hafta Unit 5 Super U!, can/can?t, was/were/could
3. Hafta Unit 5 Super U!, can/can?t, was/were/could, Verbs-have/go/live/like
4. Hafta Unit 5 Super U!, can/can?t, was/were/could
5. Hafta Unit 6 Lessons in life, Past Simple
6. Hafta Unit 6 Lessons in life, Past Simple
7. Hafta Unit 6 Lessons in life, Past Simple
8. Hafta Midterm Exam
9. Hafta Unit 7 Remember When?, Past Simple
10. Hafta Unit 7 Remember When?, Past Simple
11. Hafta Unit 7 Remember When?, Past Simple
12. Hafta Unit 8 Love it or hate it!, Count and uncount nouns
13. Hafta Unit 8 Love it or hate it!, Count and uncount nouns
14. Hafta Unit 8 Love it or hate it!, Count and uncount nouns
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARSoars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary Student?s Book. Oxford University Press.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİAnlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Sunum
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav135
Ödev110
Sözlü15
Diğer110
Toplam(%)60
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)60
Finalin Başarıya Oranı(%)40
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav111
Kısa Sınavlara hazırlık155
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi14114
Final Sınavına Hazırlık12020
Ders Saati14228
Ara Sınava Hazırlık12525
Laboratuvar
Final Sınavı111
Ödevler155
Toplam İş Yükü99
Toplam İş Yükü / 303,3
Dersin AKTS Kredisi3
DİLİngilizce
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3
P1     
P2  X   X  
P3  X   X  
P4     
P5     
P6     
P7     
P8     
P9     
P10     
P11     
P12     
P13     
P14  X    
P15     
P16     
P17     
P18