Anasayfa  »  Sağlık Bilimleri Fakültesi »  Spor Bilimleri Programı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
TENİS UZMANLIĞI SBB451 - 2 + 2 7

DERSİN TÜRÜSeçmeli
DERSİN DÜZEYİLisans
DERSİN YILI-
YARIYIL-
AKTS7
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I-
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) Altyapı tenis antrenörlüğü ile ilgili tüm bilginin önemini anlar ve kazanır.
2) Temel tenis becerilerini Mini Tenis öğretim metotları ile ilgili mekaniği anlar ve uygular.
3) Çocuklarda temel tenis becerilerinin geliştirilmesi ile ilgili program geliştirir ve uygular
4) Tenis müsabakalarına yönelik teknik ve taktiği bilir.
5)
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIVar( SBB138 SBB244)
ÖNERİLEN DERSLERYok
DERS TANIMIBu dersin sonunda öğrenciler, Tenis branşına yönelik antrenörlük becerilerini uygulayabilir.
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Temel Tenis Becerilerinin, Mini Tenis Öğretim Metotları ile Öğretilmesi ve Uygulanması
2. Hafta Temel Tenis Becerilerinin, Mini Tenis Öğretim Metotlarıyla Öğretilmesinin Gösterilmesi ve Uygulamaya Geçilmesi
3. Hafta Tenis Okulları ve Okul Tenisi ile İlgili Uygulamaların Tekrar Edilerek, Çalışma Yerlerinin Gözden Geçirilmesi
4. Hafta Ara Sınav
5. Hafta Okul Tenisi ve Tenis Okullarında Uygulamalı Derslere Girilmesi
6. Hafta Okul Tenisi ve Tenis Okullarında Uygulamalı Derslere Girilmesi
7. Hafta Okul Tenisi ve Tenis Okullarında Uygulamalı Derslere Girilmesi
8. Hafta Okul Tenisi ve Tenis Okullarında Uygulamalı Derslere Girilmesi
9. Hafta Okul Tenisi ve Tenis Okullarında Uygulamalı Derslere Girilmesi
10. Hafta Okul Tenisi ve Tenis Okullarında Uygulamalı Derslere Girilmesi
11. Hafta Okul Tenisi ve Tenis Okullarında Uygulamalı Derslere Girilmesi
12. Hafta Okul Tenisi ve Tenis Okullarında Uygulamalı Derslere Girilmesi
13. Hafta Okul Tenisi ve Tenis Okullarında Uygulamalı Derslere Girilmesi
14. Hafta Okul Tenisi ve Tenis Okullarında Uygulamalı Derslere Girilmesi
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARTürkiye Tenis Federasyonu Tenise Başlarken 1999
Türkiye Tenis Federasyonu Mini Tenis ve Temeli Oluşturma 1993
Türkiye Tenis Federasyonu Tenis Kuralları
Türkiye Tenis Federasyonu Tenis Antrenörü El Kitabı 2002
Türkiye Tenis Federasyonu Tenis Antrenörü İçin Temel Eğitim Kitabı 2002
Türkiye Tenis Federasyonu Alıştırma Örnekleri
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİSunum,Eğitim-Uygulama
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav120
Proje130
Toplam(%)50
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)50
Finalin Başarıya Oranı(%)50
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav224
Kısa Sınavlara hazırlık
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
Final Sınavına Hazırlık16060
Ders Saati14456
Ara Sınava Hazırlık24080
Laboratuvar
Final Sınavı122
Ödevler188
Toplam İş Yükü210
Toplam İş Yükü / 307
Dersin AKTS Kredisi7
DİLTürkçe
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3Ö4Ö5
P1  X   X   X   X  
P2  X   X   X   X  
P3  X   X   X   X  
P4  X   X   X   X  
P5  X   X   X   X  
P6  X   X   X   X  
P7         
P8  X   X   X   X  
P9      X   X  
P10  X   X   X   X  
P11  X   X   X   X  
P12  X   X   X   X