Anasayfa  »  Sağlık Bilimleri Fakültesi »  Spor Bilimleri Programı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
ATLETİZM ANTRENÖRLÜK UYGULAMASI SBB450 - 2 + 2 7

DERSİN TÜRÜSeçmeli
DERSİN DÜZEYİLisans
DERSİN YILI-
YARIYIL-
AKTS7
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I-
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) Atletizm için gerekli antrenörlük becerilerini uygular ve geliştirir.
2) Farklı Atletizm branşları için antrenman planı hazırlar.
3) Atletizm antrenörü olarak hem bir sporcunun hem de bir takımın sorumluluğunu almayı öğrenir.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIVar( SBB441)
ÖNERİLEN DERSLERYok
DERS TANIMIBu dersin sonunda öğrenciler, Atletizm antrenörlük ilkeleri, prensipleri, yöntemleri ve antrenörlük uygulamasını öğrenirler.
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Atletizmde Antrenman Planlaması
2. Hafta Atletizmde Antrenman Planlaması
3. Hafta Atletizmde Antrenman Planlaması
4. Hafta Atletizmde Antrenman Planlaması
5. Hafta Atletizmde Kondüsyonel Antrenman
6. Hafta Atletizmde Kondüsyonel Antrenman
7. Hafta Atletizmde Kondüsyonel Antrenman
8. Hafta Ara Sınav
9. Hafta Antrenman Uygulaması
10. Hafta Antrenman Uygulaması
11. Hafta Antrenman Uygulaması
12. Hafta Antrenman Uygulaması
13. Hafta Antrenman Uygulaması
14. Hafta Antrenman Uygulaması
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARAlford, J.W., (1983) . Running. The IAAF Symposium on Middle and Long Distance Events. London.
Alford, J.W., Dick F.W., (1985) . The Jumps. Birmingham.
Arnold, M., (1985) . Hurdling. Surrey: BAAB/AAA Publication Sales Centre.
Ballesteros, J.M., Alvarez J., (1997) . Atletizm Temel Antrenörlük Bilgileri. Çeviren: G. Güngör. Ankara: Bağırgan Yayımevi.
Candan. N., Dündar U., (1996) . Atletizm Teorisi. Ankara: Bağırgan Yayımevi.
Carr, G.A. (1991) . Fundamentals of Track and Field. Illinois: Leisure Press.
Dintiman, G.B., Ward R.D., Tellez T., (1997) . Sports Speed. II. Edition. Illinois: Human Kinetics.
İşler, M., (1985) . Okullarda Atletizm, İstanbul: Eğitim Basımevi.
Martin, D.E., Coe P.N., (1991) . Training Distance Runners. Champaign: Human Kinetics.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİEğitim-Uygulama
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav150
Toplam(%)50
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)50
Finalin Başarıya Oranı(%)50
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav224
Kısa Sınavlara hazırlık
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
Final Sınavına Hazırlık16060
Ders Saati14456
Ara Sınava Hazırlık24080
Laboratuvar
Final Sınavı122
Ödevler818
Toplam İş Yükü210
Toplam İş Yükü / 307
Dersin AKTS Kredisi7
DİLTürkçe
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3
P1  X   X   X
P2  X   X   X
P3  X   X   X
P4  X   X   X
P5  X   X   X
P6  X    
P7     
P8  X   X   X
P9  X   X   X
P10  X   X   X
P11  X   X   X
P12  X   X   X