DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Lisans |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 3 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | Doktor Öğretim Üyesi Bengü Güven
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Dansın tarihsel sürecini bilir 2) Drama yardımı ile dansta yaratıcılık kullanır 3) Modern dansa uygun streching yapar 4) Klasik dans örnekleri uygular 5) Sahne, ışık ve kostümle ilgili kuramsal bilgiyi bilir ve uygular
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | Yok |
DERS TANIMI | Bu dersin sonunda öğrenciler, Modern dansa özgü kuramsal ve pratik bilgiye sahip olur. |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Dansın evrimsel gelişimi | 2. Hafta | Drama çalışmaları | 3. Hafta | Drama çalışmaları | 4. Hafta | Drama çalışmaları | 5. Hafta | Stretching çalışmaları,klasik dans çalışmları | 6. Hafta | Stretching çalışmaları,klasik dans çalışmaları | 7. Hafta | Ara Sınav | 8. Hafta | Sahne bilgisi,ışık kullanımı,kostüm eğitimi | 9. Hafta | Proje değerlendirmesi | 10. Hafta | Proje uygulaması | 11. Hafta | Proje uygulaması | 12. Hafta | Proje uygulaması | 13. Hafta | Sahneleme | 14. Hafta | Konu tekrarı |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Sandra Minton. (1992). Modern dance: Body and Mind. Thomson Learning. |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Eğitim-Uygulama |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 1 | 60 | Toplam(%) | | 60 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 60 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 40 | Toplam(%) | | 100 |
|
AKTS İŞ YÜKÜ |
Aktivite |
Sayı |
Süresi(Saat) |
İş Yükü |
Ara Sınav | 3 | 3 | 9 | Kısa Sınavlara hazırlık | 5 | 5 | 25 | Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 5 | 5 | 25 | Final Sınavına Hazırlık | 5 | 5 | 25 | Ders Saati | 4 | 4 | 16 | Ara Sınava Hazırlık | 2 | 2 | 4 | Laboratuvar | | | | Final Sınavı | 1 | 1 | 1 | Ödevler | | | | Toplam İş Yükü | | | 105 |
---|
Toplam İş Yükü / 30 | | | 3,5 |
---|
Dersin AKTS Kredisi | | | 3 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |