DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Lisans |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 3 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Step-Aerobik egzersizin temel kavram ve kurallarını bilir 2) Ders verme metotlarını öğrenire ve uygular 3) Çeşitli düzeylerde ve içerikte çalışma düzenler 4) Belli içeriklerde kareografi geliştirir 5) Ritim ve müziği uygun kullanır
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | Yok |
DERS TANIMI | Bu dersin sonunda öğrenciler, Temel Step-Aerobik hareketlerini ve serilerini öğrenebilir ve uygulayabilir. |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Tanışma ders içeriğinin ve kitapların Tanımı | 2. Hafta | Step temel adımları ve hareketlerle uygulanması | 3. Hafta | Komutlar | 4. Hafta | Müzik kullanımı ve komutlar | 5. Hafta | Ders bölümleri (ısınma,yüklenme,soğuma) | 6. Hafta | I. Ara Sınav | 7. Hafta | Ders uygulaması | 8. Hafta | Kareografi | 9. Hafta | Kareografi uygulamaları | 10. Hafta | Kareografi uygulamaları | 11. Hafta | Aerobik temel adımları | 12. Hafta | Ders uygulaması | 13. Hafta | Video gösterimi | 14. Hafta | II. Ara Sınav |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Jorden,P.(1997)Fitnes Theory&Practice. Second Ed Patti Mantia,M.Cd.(1997)Step Traning A Manual For Instructors.First Ed |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Eğitim-Uygulama |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 2 | 50 | Toplam(%) | | 50 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Toplam(%) | | 100 |
|
AKTS İŞ YÜKÜ |
Aktivite |
Sayı |
Süresi(Saat) |
İş Yükü |
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 | Kısa Sınavlara hazırlık | | | | Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | | | | Final Sınavına Hazırlık | 1 | 20 | 20 | Ders Saati | 14 | 4 | 56 | Ara Sınava Hazırlık | | | | Laboratuvar | | | | Final Sınavı | 1 | 4 | 4 | Ödevler | 6 | 2 | 12 | Toplam İş Yükü | | | 94 |
---|
Toplam İş Yükü / 30 | | | 3,13 |
---|
Dersin AKTS Kredisi | | | 3 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |