Anasayfa  »  Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu »  Bilgisayar Programcılığı Programı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
OYUN GELİŞTİRME BİLP235 - 2 + 1 5

DERSİN TÜRÜSeçmeli
DERSİN DÜZEYİÖnlisans
DERSİN YILI-
YARIYIL-
AKTS5
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I-
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIYok
ÖNERİLEN DERSLER
DERS TANIMIGeliştirme Ortamı, veri tipleri, değişkenler ve sabitler, sınıflar ve nesneler, zamanlayıcılar, oyun nesneleri, 2 boyut fiziği, çarpışmalar ve fiziksel unsurlar, 2B uzayda seçim. Diziler, listeler ve yineleme, soyutlama ve konsol uygulama sınıfları, metotlar, Stringler, Metin Giriş-Çıkış işlemleri ve Ses.
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Geliştirme Ortamı, veri tipleri, değişkenler ve sabitler
2. Hafta sınıflar ve nesneler
3. Hafta zamanlayıcılar
4. Hafta oyun nesneleri
5. Hafta 2 boyut fiziği, çarpışmalar ve fiziksel unsurlar
6. Hafta 2 boyut fiziği, çarpışmalar ve fiziksel unsurlar
7. Hafta Ara sınav
8. Hafta 2B uzayda seçim.
9. Hafta Diziler, listeler ve yineleme
10. Hafta Diziler, listeler ve yineleme
11. Hafta soyutlama ve konsol uygulama sınıfları
12. Hafta metotlar
13. Hafta Stringler
14. Hafta Metin Giriş-Çıkış işlemleri ve Ses.
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİEğitim-Uygulama,Anlatım
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav130
Mini-Sınav310
Uygulama/Pratik1020
Toplam(%)60
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)60
Finalin Başarıya Oranı(%)40
Toplam(%)100
DİLTürkçe
STAJ / UYGULAMAYok