DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Önlisans |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 5 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) İki ve üç boyutlu düşünebilme becerisi 2) Düşündüklerini 2 boyutlu olarak ifade edebilme becerisi 3) Bir bağlam içinde düşünme becerisi 4) Belirli bir konsept dahilinde ve sınırlılığında çalışma becerisi 5) Gelişen ve değişen teknolojiyi takip etme ve kendine uygun olanı seçme becerisi
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | |
DERS TANIMI | Bu derste öğrenciler 2 boyutlu animasyon çekimi için gerekli temel programları (photoshop, illüstrator) öğrenmektedirler. Bu programlar dijital ortamda çekilen 2 boyutlu animasyon film projelerinde, web animasyonunda, dijital oyun tasarımlarında kullanılmaktadırlar. |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Dersin yapısı, kuralları ve beklentiler üzerine | 2. Hafta | Dijital ortam kavramları. | 3. Hafta | Örnek videolar inceleme, çözümleme | 4. Hafta | After Effects Temelleri | 5. Hafta | After Effects Hareketin temelleri | 6. Hafta | Vektör ve piksel görüntüler | 7. Hafta | After effects ve İllustration birlikte kullanımı | 8. Hafta | Arasınav | 9. Hafta | Basit animasyon uygulamaları | 10. Hafta | Maskeleme | 11. Hafta | Final Proje başlangıç | 12. Hafta | Eleştirme ve değerlendirme | 13. Hafta | Eleştirme ve değerlendirme | 14. Hafta | Genel değerlendirme |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Adobe Photoshop CS6 Classroom in a Book by Adobe Creative Team Adobe Illustrator CS6 Classroom in a Book by Adobe Creative Team |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Anlatım,Eğitim-Uygulama,Proje,Sorun/Problem Çözme |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 1 | 30 | Ödev | 6 | 30 | Toplam(%) | | 60 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 60 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 40 | Toplam(%) | | 100 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |