Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Konu ile ilgili bilimsel bir araştırma makalesi sunabilir 2) Sunulan bir makaleyi analitik gözle değerlnedirebilir ve tartışabilir
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
Yüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARI
Yok
ÖNERİLEN DERSLER
yok
DERS TANIMI
Bu ders kapsamında öğrencilerin kök hücre ve rejeneratif tıp konusunda bilimsel bir araştırma makalesi sunabilir, sunulan bir makaleyi analitik gözle değerlendirebilir, tartışabiilir hale gelmesi hedeflenmektedir.
DERS İÇERİĞİ
Bu ders kapsamında öğrencilerin yaptıkları bir çalışmayı yazılı ve sözlü olarak nasıl sunacakları ve sunum planını oluşturabilmeleri hakkında bilgi sahibi olmaları hedeflenmektedir.
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
1.Soles, D., The essentials of academic writing, Wadsworth Cengage Learning, 2.ed., 2009 2.Turabian, L. K., A manual for writers of research papers, theses and dissertations, University of Chicago Press Staff, 7.ed, 2007.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
Ödev
1
40
Toplam(%)
40
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)
40
Finalin Başarıya Oranı(%)
60
Toplam(%)
100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite
Sayı
Süresi(Saat)
İş Yükü
Ara Sınav
0
0
0
Kısa Sınavlara hazırlık
0
0
0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
14
11
154
Final Sınavına Hazırlık
0
0
0
Ders Saati
14
3
42
Ara Sınava Hazırlık
0
0
0
Laboratuvar
0
0
0
Final Sınavı
0
0
0
Ödevler
1
2,5
2,5
Makale İnceleme
5
8
40
Toplam İş Yükü
238,5
Toplam İş Yükü / 30
7,95
Dersin AKTS Kredisi
8
DİL
Türkçe
STAJ / UYGULAMA
Yok
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ