Anasayfa  »  Sağlık Bilimleri Enstitüsü »  Kök Hücre ve Rejeneratif Tıp Tezli Yüksek Lisans Programı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
MAKALE İNCELEME VE SUNUM HAZIRLAMA KÖK522 - 3 + 0 8

DERSİN TÜRÜSeçmeli
DERSİN DÜZEYİTezli Yüksek Lisans
DERSİN YILI-
YARIYIL-
AKTS8
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)IProfesör Doktor Hasibe Verdi
Profesör Doktor Fatma Belgin Ataç
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) Kök hücre ve rejeneratif tıp konusunda bilimsel bir araştırma makalesini sunabilir, sunulan bir makaleyi analitik gözle değerlendirebilir, tartışabilir.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIYok
ÖNERİLEN DERSLERYok
DERS TANIMIBu ders kapsamında öğrencilerin kök hücre ve rejeneratif tıp konusunda bilimsel bir araştırma makalesini sunabilir, sunulan bir makaleyi analitik gözle değerlendirebilir, tartışabilir hale gelmesi hedeflenmektedir.
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
2. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
3. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
4. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
5. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
6. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
7. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
8. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
9. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
10. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
11. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
12. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
13. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
14. Hafta Sunulan araştırma makalesini tartışma
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR1.Barley, S., Academic Writing: A Handbook for İnternational students, Routledge, 3.ed., 2011

2.Fancher, R., Ruhbilimin Öncüleri, İstanbul: İdea yayınları, 1990, çev. Aziz Yardımlı

3.Soles, D., The essentials of academic writing, Wadsworth Cengage Learning, 2.ed., 2009

4.Turabian, L. K., A manual for writers of research papers, theses and dissertations, University of Chicago Press Staff, 7.ed, 2007.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİAnlatım,Tartışma,Soru-Cevap
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Makale Sunuşu140
Toplam(%)40
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)40
Finalin Başarıya Oranı(%)60
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav000
Kısa Sınavlara hazırlık000
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi1410140
Final Sınavına Hazırlık000
Ders Saati14342
Ara Sınava Hazırlık000
Laboratuvar000
Final Sınavı000
Ödevler000
Makale Sunuşu12,52,5
Makale İnceleme51155
Toplam İş Yükü239,5
Toplam İş Yükü / 307,98
Dersin AKTS Kredisi8
DİLTürkçe
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1
P1  X
P2  X
P3  X
P4  X
P5  X
P6  X
P7  X
P8  X
P9  X