Anasayfa  »  Sağlık Bilimleri Enstitüsü »  Kök Hücre ve Rejeneratif Tıp Tezli Yüksek Lisans Programı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
TEZ II KÖK512 Dördüncü Yarıyıl (Bahar) 0 + 0 30

DERSİN TÜRÜZorunlu
DERSİN DÜZEYİTezli Yüksek Lisans
DERSİN YILI2
YARIYILDördüncü Yarıyıl (Bahar)
AKTS30
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)IProfesör Doktor Hasibe Verdi
Profesör Doktor Fatma Belgin Ataç
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) Güncel literatür bilgi takibini yapabilir
2) Seçtiği konuya ait hipotezler oluşturabilir
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIVar( KÖK511)
ÖNERİLEN DERSLERYok
DERS TANIMIÖğrencilerine danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki özel bilgi ve deneyimlerini aktarması, öğrencilerin doğrudan tezi ya da tez ile ilişkili konularda problemleri tanımlaması, bu konu ile ilgili literatüre hakim olması ve belirlenen araştırma konularından en az biri için problemin tanımını ve önemini ortaya koyacak bir literatur derlemesi hazırlamasıdır.
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Danışman öğretim üyesi ile öğrencinin araştırma konularına karar vermesi
2. Hafta Danışman öğretim üyesi ile öğrencinin araştırma konularına karar vermesi
3. Hafta Danışman öğretim üyesi ile öğrencinin araştırma konularına karar vermesi
4. Hafta Danışman öğretim üyesi ile öğrencinin araştırma konularına karar vermesi
5. Hafta Seçilen konularda literatür taraması
6. Hafta Seçilen konularda literatür taraması
7. Hafta Seçilen konularda literatür taraması
8. Hafta Seçilen konularda literatür taraması
9. Hafta Seçilen konularda literatür taraması
10. Hafta Literatür bilgilerinin ışığında belirlenen araştırma konularının gözden geçirilmesi
11. Hafta Literatür bilgilerinin ışığında belirlenen araştırma konularının gözden geçirilmesi
12. Hafta Toplanan bilgiler ışında araştırma konularından birisinin seçilmesi
13. Hafta Toplanan bilgiler ışında araştırma konularından birisinin seçilmesi
14. Hafta Seçilen konuda yapılan taramaların bilimsel bir derleme haline getirilmesi
15. Hafta Seçilen konuda yapılan taramaların bilimsel bir derleme haline getirilmesi
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARKonu ile ilgili güncel yayınlar
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİAnlatım,Tartışma,Soru-Cevap
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Diğer1100
Toplam(%)100
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)100
Finalin Başarıya Oranı(%)0
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav000
Kısa Sınavlara hazırlık000
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi1430420
Final Sınavına Hazırlık000
Ders Saati1400
Ara Sınava Hazırlık000
Laboratuvar000
Final Sınavı000
Ödevler000
Tez Araştırması1480480
Toplam İş Yükü900
Toplam İş Yükü / 3030
Dersin AKTS Kredisi30
DİLTürkçe
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2
P1    X
P2    X
P3    X
P4    X
P5    X
P6    X
P7    X
P8    X
P9    X