Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Kullanılan dilin ve derleyicinin özelliklerini ifade eder. 2) Algoritma yapılarını kullanılan dilin sözdizimi ile yazabilir 3) Veri türlerinden gerekli olanı seçer ve aralarındaki dönüşümü yapar 4) Kullanıcı etkileşimi için arayüzde kullanılacak elemanları seçer 5) Dışarıdan dijital içerik seçer ve gerekli kütüphaneler ile kullanır 6) Yazılımın dağıtımı için paketleme yapar
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
Yüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARI
Yok
ÖNERİLEN DERSLER
Bilgisayar programlamaya giriş seviyesinde önceden bir ders önerilir
DERS TANIMI
C program yapısı, Array, Rekorsiyon, Structure, Kütükler, Özel konular.
DERS İÇERİĞİ
HAFTA
KONULAR
1. Hafta
Kullanılan dilin ve editörün özellikleri
2. Hafta
Kullanılan dilin sözdizimi
3. Hafta
Farklı veri tipleri
4. Hafta
Program akış komutları
5. Hafta
Diziler
6. Hafta
Fonksiyonlar
7. Hafta
Fonksiyonlar ve Diziler
8. Hafta
ARA SINAV
9. Hafta
Farklı Arayüz Elemanları
10. Hafta
Arayüz Tasarımı
11. Hafta
Çoklu ortam öğeleri ile çalışmak
12. Hafta
Metin Dosyalar ve Diğer dosyalarla çalışmak
13. Hafta
Paketleme
14. Hafta
Proje Sunumları
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
Deitel & Deitel, (2002) C# How to Program, 1/ e, Prentice Hall. Karaçay, A & Karaçay, T, (2008), C# ile Nesne Programlama, ttm, Ankara.