Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) temel dilbilgisi yapılarını öğrenirler.
2) temel okuma ve dinleme becerilerini 3) akademik olmayan paragraf ve mektup metinleri yazabilirler. 4) temel düzeyde iletişim sağlayabilecek sözcük ve sözcükle ilişkili yapıları öğrenirler.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
Uzaktan Eğitim
DERSİN ÖNKOŞULLARI
Var( ENG125)
ÖNERİLEN DERSLER
DERS TANIMI
ENG 126, genel İngilizceyi öğretmeyi amaçlayan başlangıç seviyesinde (A2 seviyesinde), ön koşulu ENG 125 olan bir derstir. Bu ders, öğrencilerin, İngilizce dil ve kelime bilgilerini artırmalarını ve dört dil becerisini (okuma, dinleme, konuşma ve yazma) geliştirmelerini hedefler.
DERS İÇERİĞİ
HAFTA
KONULAR
1. Hafta
Unit 7: -Using Can/Can't to talk about abilities/-adverbs of manner to talk about people's talents
2. Hafta
Unit 7: Reading for the main idea/-Describing abilities and personal qualities
3. Hafta
Unit 8:-Demonstrative adjectives/-Comparative adjectives/-technology adjectives
4. Hafta
Unit 8:-Writing compound sentences/-Talking about shopping habits and prices
5. Hafta
Unit 9 -Countable and uncountable nouns/- some, any, much, many
6. Hafta
Unit 9: Food and Drinks/-Describing different types of restaurants/-Giving opinions REVISION FOR M.EXAm
7. Hafta
Unit 10: Past simple/-ed and -ing adjectives/-verb collocations to talk about past experiences
8. Hafta
Unit 10:-Sequencing and connecting ideas suing first, second, third etc.
9. Hafta
Unit 11: -Past simple with when clauses/-Direct and indirect objects
10. Hafta
Unit 11: -Reading about life stories/-writing a short biography /vocabulary to talk about key events in people's lives
11. Hafta
Unit 12: -Present cont to talk about future plans and arrangements/- Be going to to talk about future plans
12. Hafta
Unit 12:- Reading a blog about intentions and resolutions/-Phrases with go
13. Hafta
Unit 12: Sequencing and connecting ideas suing first, then, next, after that, finally etc/write a biography/paragraph
14. Hafta
REVISION FOR FINAL EXAM
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
Rogers, M, Taylore-Knowles,J L. And Taylore-Knowles , S. (?). Open Mind (elementary): Macmillan Öğrencilerin eğitim alanlarına uygun bireysel çalışma materyalleri önerilmektedir.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
Ara Sınav
1
40
Diğer
1
10
Toplam(%)
50
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)
50
Finalin Başarıya Oranı(%)
50
Toplam(%)
100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite
Sayı
Süresi(Saat)
İş Yükü
Ara Sınav
1
1
1
Kısa Sınavlara hazırlık
0
4
0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
10
2
20
Final Sınavına Hazırlık
3
30
90
Ders Saati
10
1
10
Ara Sınava Hazırlık
1
15
15
Laboratuvar
0
0
0
Final Sınavı
1
1
1
Ödevler
0
5
0
Toplam İş Yükü
137
Toplam İş Yükü / 30
4,56
Dersin AKTS Kredisi
5
DİL
İngilizce
STAJ / UYGULAMA
Yok
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ