Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) temel dilbilgisi yapılarını öğrenirler. 2) temel okuma ve dinleme becerilerini geliştirirler. 3) akademik olmayan paragraf ve mektup metinleri yazabilirler. 4) temel düzeyde iletişim sağlayabilecek sözcük ve sözcükle ilişkili yapıları öğrenirler.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ
Yüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARI
Var( ENG283)
ÖNERİLEN DERSLER
Yok
DERS TANIMI
ENG 299, genel İngilizceyi öğretmeyi amaçlayan başlangıç seviyesinde (A2 seviyesinde), ön koşulu ENG 283 olan bir derstir. Bu ders, öğrencilerin, İngilizce dil ve kelime bilgilerini artırmalarını ve dört dil becerisini (okuma, dinleme, konuşma ve yazma) geliştirmelerini hedefler.
DERS İÇERİĞİ
HAFTA
KONULAR
1. Hafta
1. Introduction to the course
2. Hafta
2. Unit 7: Past simple, questions, negatives, time expressions
3. Hafta
3. Unit 7: Vocabulary (adverbs)
4. Hafta
4. Unit 8: Count and uncount nouns, I like and I?d like, some / any, How much / how many..?
5. Hafta
5. Unit 8: Vocabulary related to food and drink, verbs, daily needs
6. Hafta
6. Unit 9: Comparative adjectives, have got, superlative adjectives
7. Hafta
7. Unit 9: Vocabulary related to markets and town and country, adjectives
8. Hafta
8. Unit 10: prepositions, present continuous, the difference between present simple and continuous, something / nothing ?
9. Hafta
9. Unit 10: Vocabulary related to describing people and clothes
10. Hafta
10. Unit 11: going to future, infinitive of purpose
11. Hafta
11. Unit 11: Vocabulary (verbs, What?s the weather like?)
12. Hafta
12. Unit 11: Making suggestions
13. Hafta
13. Unit 12: Present perfect, ever and never, yet and just and tense revision
14. Hafta
14. Unit 12: Past participles, the verbs take and get, vocabulary related to transport and travel
15. Hafta
15. Unit 12: Everyday English (transport and travel)
16. Hafta
16. Revision Units 7-12
17. Hafta
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
Soars, J, and Soars, L. (2013). New Headway Elementary. Oxford: Oxford University Press.
Öğrencilerin eğitim alanlarına uygun bireysel çalışma materyalleri önerilmektedir
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
Ara Sınav
1
30
Diğer
1
10
Toplam(%)
40
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)
40
Finalin Başarıya Oranı(%)
60
Toplam(%)
100
DİL
İngilizce
STAJ / UYGULAMA
Yok
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ