Anasayfa  »  Devlet Konservatuvarı »  Opera, Koro ve Popüler Müzik Şarkıcılığı Programı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
BASIC ENGLISH III ENG283 Üçüncü Yarıyıl (Güz) 4 + 0 5

DERSİN TÜRÜSeçmeli
DERSİN DÜZEYİLisans
DERSİN YILI2
YARIYILÜçüncü Yarıyıl (Güz)
AKTS5
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I-
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) temel dilbilgisi yapılarını öğrenirler.
2) temel okuma ve dinleme becerilerini geliştirirler.
3) akademik olmayan paragraf ve mektup metinleri yazabilirler.
4) temel düzeyde iletişim sağlayabilecek sözcük ve sözcükle ilişkili yapıları öğrenirler.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIVar( ENG128)
ÖNERİLEN DERSLERYok
DERS TANIMIENG 283, genel İngilizceyi öğretmeyi amaçlayan başlangıç seviyesinde (A2 seviyesinde) bir derstir. Bu ders, öğrencilerin, İngilizce dil ve kelime bilgilerini artırmalarını ve dört dil becerisini (okuma, dinleme, konuşma ve yazma) geliştirmelerini hedefler.
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta 1. Unit 1: Verb to be, possessive adjectives, verbs ha / go / live /like and possessive's
2. Hafta 2. Unit 1: Vocabulary (giving personal information, adjectives, members of the family)
3. Hafta 3. Unit 2: present simple, questions and negatives
4. Hafta 4. Unit 2: Vocabulary (verbs and jobs)
5. Hafta 5. Unit 3: resent simple and adverbs of frequency
6. Hafta 6. Unit 3: Vocabulary related to free time activities and verbs
7. Hafta 7. Unit 4: there is / are, some / any / a lot of, this / that / these / those
8. Hafta 8. Unit 4: Vocabulary related to things in the house, things in the street, rooms and household goods, adjectives
9. Hafta 9. Unit 5: can / can?t, adverbs, was / were / could, was born
10. Hafta 10. Unit 5: Vocabulary (words that go together) & prepositions
11. Hafta 11. Unit 6: past simple and time expressions in the past tense
12. Hafta 12. Unit 6: Vocabulary (regular verbs, irregular verbs, describing feelings, describing things)
13. Hafta 13. Unit 6: (telling the date)
14. Hafta 14. Revision Units 1-6
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARSoars, J, and Soars, L. (2013). New Headway Elementary. Oxford: Oxford University Press.
Öğrencilerin eğitim alanlarına uygun bireysel çalışma materyalleri önerilmektedir
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİAnlatım,Tartışma,Soru-Cevap
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav130
Diğer110
Toplam(%)40
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)40
Finalin Başarıya Oranı(%)60
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav
Kısa Sınavlara hazırlık
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
Final Sınavına Hazırlık
Ders Saati
Ara Sınava Hazırlık
Laboratuvar
Final Sınavı
Ödevler
Toplam İş Yükü
Toplam İş Yükü / 30
Dersin AKTS Kredisi5
DİLİngilizce
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3Ö4
P1       
P2       
P3       
P4       
P5       
P6       
P7       
P8       
P9       
P10       
P11       
P12       
P13       
P14       
P15       
P16       
P17       
P18       
P19       
P20       
P21       
P22       
P23       
P24       
P25