DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Lisans |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 4 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | Doktor Öğretim Üyesi Rıza Fatih Mendilcioğlu
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Bu derste öğrenciler ileri düzey modelleme öğrenecekler. 2) Bu derste öğrenciler 3d düşünme mantığına sahip olacaklar. 3) Bu derste öğrenciler görselleştirmeye giriş yapacaklardır.
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | Yok |
DERS TANIMI | 3DS MAX PROGRAMI İLE BAŞTA MOBİLYA, OLMAK ÜZERE MİMARİ ARTEFAKTLARIN GERÇEĞE YAKIN BİÇİMDE 3D MODELLEMELERİNİ ÖĞRENMEK DERSİN EN ÖNEMLİ HEDEFLERİ ARASINDADIR.
|
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | PROGRAMA GİRİŞ | 2. Hafta | CREATE MENU, COORDİNATE SYSTEM, PRIMITIVE&EXTENDED GEOMETRIES | 3. Hafta | TRANSFORM TOOLS,CLONE,ARRAY,ALIGN VB.. | 4. Hafta | MODIFIERS | 5. Hafta | MODIFIERS DEVAM | 6. Hafta | SPLINE | 7. Hafta | SPLINE ALIŞTIRMALAR | 8. Hafta | ARA SINAV | 9. Hafta | POLYGON MODELLEME | 10. Hafta | POLYGON MODELLEME DEVAM | 11. Hafta | ALIŞTIRMALAR-QUIZ | 12. Hafta | COMPOUND OBJECTS | 13. Hafta | COMPOSITE | 14. Hafta | ALIŞTIRMALAR |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | 3DS MAX FUNDAMENTALS, AUTODESK 3DS MAX 2021 RENDERING HAND BOOK, CORONA; THE COMPLETE GUIDE |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Anlatım,Eğitim-Uygulama |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 1 | 30 | Ödev | 1 | 20 | Toplam(%) | | 50 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Toplam(%) | | 100 |
|
AKTS İŞ YÜKÜ |
Aktivite |
Sayı |
Süresi(Saat) |
İş Yükü |
Ara Sınav | 1 | 4 | 4 | Kısa Sınavlara hazırlık | | | | Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | | | | Final Sınavına Hazırlık | 1 | 8 | 8 | Ders Saati | 14 | 4 | 56 | Ara Sınava Hazırlık | 1 | 8 | 8 | Laboratuvar | | | | Final Sınavı | 1 | 4 | 4 | Ödevler | 10 | 4 | 40 | Toplam İş Yükü | | | 120 |
---|
Toplam İş Yükü / 30 | | | 4 |
---|
Dersin AKTS Kredisi | | | 4 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |