DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Doktora |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 6 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Afazi sendromlarını, değerlendirme ve tanı gereçlerini, afaziyle ilişkili durumların özelliklerini bilir
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | |
DERS TANIMI | |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Afazi tanımı | 2. Hafta | Afazinin sınıflandırması | 3. Hafta | Akıcı olmayan afaziler | 4. Hafta | Akıcı olmayan afaziler | 5. Hafta | Akıcı olmayan afaziler | 6. Hafta | Akıcı olmayan afaziler | 7. Hafta | Akıcı afaziler | 8. Hafta | Akıcı afaziler | 9. Hafta | Akıcı afaziler | 10. Hafta | Afazide ayırıcı tanı | 11. Hafta | Afazide ayırıcı tanı | 12. Hafta | Afazide terapotik yaklaşımlar | 13. Hafta | Afazide terapotik yaklaşımlar | 14. Hafta | Afazide terapotik yaklaşımlar |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Papathanasiou I, Coppens P. Aphasia And Related Neurogenic Communication Disorders 2nd Edition. Jones & Bartlett Learning LLC. 2017. MA, USA. Helm-Estabrooks N, Albert ML, Nicholas M. Manual of Aphasia and Aphasia Therapy 3rd edition. PRO-ED, Incorporated. 2014. USA |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Örnek Olay İncelemesi,Sorun/Problem Çözme,Sunum |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ödev | 1 | 10 | Proje | 1 | 30 | Devam | 1 | 10 | Makale Sunuşu | 1 | 10 | Toplam(%) | | 60 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 60 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 40 | Toplam(%) | | 100 |
|
AKTS İŞ YÜKÜ |
Aktivite |
Sayı |
Süresi(Saat) |
İş Yükü |
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 | Kısa Sınavlara hazırlık | | | | Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 4 | 5 | 20 | Final Sınavına Hazırlık | | | | Ders Saati | 14 | 2 | 28 | Ara Sınava Hazırlık | 1 | 30 | 30 | Laboratuvar | 14 | 2 | 28 | Final Sınavı | | | | Ödevler | 2 | 30 | 60 | Toplam İş Yükü | | | 168 |
---|
Toplam İş Yükü / 30 | | | 5,6 |
---|
Dersin AKTS Kredisi | | | 6 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |