Santral işitsel işlemleme bozuklukluğunun yönetimi
12. Hafta
Santral işitsel işlemleme bozuklukluğunun yönetimi
13. Hafta
Santral işitsel işlemleme bozuklukluğu ile ilgili bilimsel araştırma örnekleri
14. Hafta
Santral işitsel işlemleme bozuklukluğu ile ilgili bilimsel araştırma örnekleri
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR
Donna Geffner and Deborah Ross-Swain,Auditory Processing Disorders: Assessment, Management and Treatment, 2007. Nancy A. Stecker Jack Katz, Central Auditory Processing Disorders: Mostly Management,1998.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Örnek Olay İncelemesi,Sorun/Problem Çözme,Eğitim-Uygulama,Sunum
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
Sayısı
Toplam Katkısı(%)
Ödev
1
20
Devam
1
10
Makale Sunuşu
1
10
Toplam(%)
40
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)
40
Finalin Başarıya Oranı(%)
60
Toplam(%)
100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite
Sayı
Süresi(Saat)
İş Yükü
Ara Sınav
1
2
2
Kısa Sınavlara hazırlık
4
15
60
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi
Final Sınavına Hazırlık
Ders Saati
14
2
28
Ara Sınava Hazırlık
1
20
20
Laboratuvar
Final Sınavı
Ödevler
2
30
60
Toplam İş Yükü
170
Toplam İş Yükü / 30
5,66
Dersin AKTS Kredisi
6
DİL
Türkçe
STAJ / UYGULAMA
Yok
PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ