Anasayfa  »  Fen Bilimleri Enstitüsü »  Elektrik Elektronik Mühendisliği Doktora Programı (Lisans Derecesine Dayalı)

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
DOKTORA SEMİNERİ II EEM682 Beşinci Yarıyıl (Güz) 0 + 0 10

DERSİN TÜRÜZorunlu
DERSİN DÜZEYİDoktora
DERSİN YILI3
YARIYILBeşinci Yarıyıl (Güz)
AKTS10
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I-
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) Araştırma becerisi kazanır.
2) Planlama becerisi kazanır.
3) Uygulama becerisi kazanır.
4) Problem çözme becerisi kazanır.
5) Değerlendirme ve yorum yapma becerisi kazanır.
6) Çalışmalarını değişik gruplara yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli bir şekilde aktarabilme becerisini geliştirir.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIYok
ÖNERİLEN DERSLERYok
DERS TANIMIÖğrencilerin elektrik-elektronik mühendisliği ile ilgili konularda bir öğretim üyesi danışmanlığı altında yaptığı teorik ve/veya pratik (deneysel) çalışmaların sunulduğu seminer çalışmasıdır. Öğrenciler hazırladıkları seminer çalışmasını herkesin katılımına açık olarak sunarlar.
DERS İÇERİĞİÖğrencilerin elektrik-elektronik mühendisliği ile ilgili konularda bir öğretim üyesi danışmanlığı altında yaptığı teorik ve/veya pratik (deneysel) çalışmaların sunulduğu seminer çalışmasıdır. Öğrenciler hazırladıkları seminer çalışmasını herkesin katılımına açık olarak sunarlar.
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARSeminer konusu ile ilgili literatür.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİSunum,Rapor Hazırlama
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Diğer1100
Toplam(%)100
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)100
Finalin Başarıya Oranı(%)0
Toplam(%)100
DİLTürkçe
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3Ö4Ö5Ö6
P1  X   X   X   X   X   X
P2  X   X   X   X   X   X
P3  X   X   X   X   X   X
P4           
P5      X   X   X  
P6           
P7           
P8           
P9            X
P10  X   X   X   X   X   X
P11  X         X