DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Tezli Yüksek Lisans |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 10 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | Profesör Doktor Gözen Güner Aktaş
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Kültür kavramı, kültürel kavramı ile şekillenen toplumsal yaşam ve sembolleri kavrama. 2) Kültür kavramı, kültürel süreçler ve iç mekan biçimlenişine etkiler üzerine analiz yapabilme. 3) İçmekan biçimlenişi ve kültür ilişkisi kavramları çerçevesinde araştırma soruları oluşturabilme 4) İçmekan biçimlenişi ve kültür ilişkisi çerçevesinde kuramsal analiz yapabilme kavramsal süreçleri inceleyebilme.
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze %50 + Uzaktan Eğitim %50 |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | |
DERS TANIMI | Ders Tanımı: Dersin temel hedefi, kültür kavramı, kültürel kavramı ile şekillenen toplumsal yaşam ve sembollerini kavramaktır. Bu kapsamda, kültür kavramı, kültürel süreçler ve iç mekan biçimlenişine etkiler üzerine analiz yapabilmek İçmekan biçimlenişi ve kültür ilişkisi kavramları çerçevesinde araştırma soruları oluşturabilmek ve İçmekan biçimlenişi ve kültür ilişkisi çerçevesinde kuramsal analiz yapabilmek dersin temel amaçlarındandır. |
DERS İÇERİĞİ |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Öğretim Yöntem ve Teknikleri*: Araştırma yöntemlerinin temellerinin kazandırılması. Okuma, tartışma, sunumlar. |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 3 | 75 | Toplam(%) | | 75 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 75 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 25 | Toplam(%) | | 100 |
|
AKTS İŞ YÜKÜ |
Aktivite |
Sayı |
Süresi(Saat) |
İş Yükü |
Ara Sınav | 3 | 7 | 21 | Kısa Sınavlara hazırlık | | | | Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 14 | 14 | 196 | Final Sınavına Hazırlık | 1 | 20 | 20 | Ders Saati | 14 | 3 | 42 | Ara Sınava Hazırlık | 2 | 5 | 10 | Laboratuvar | | | | Final Sınavı | 1 | 11 | 11 | Ödevler | | | | Toplam İş Yükü | | | 300 |
---|
Toplam İş Yükü / 30 | | | 10 |
---|
Dersin AKTS Kredisi | | | 10 |
|
DİL | Türkçe |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |