DERSİN TÜRÜ | Seçmeli |
DERSİN DÜZEYİ | Lisans |
DERSİN YILI | - |
YARIYIL | - |
AKTS | 3 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | -
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) yabancı dil eğitiminde post-töntem çağını ve yeni yönelimleri tanımlar ve tartışırlar 2) yeni teknolojik yönelimleri tanımlar ve tartışırlar 3) bilgisayar destekli ve ağ gelişimli dil öğrenimini tanımlarlar
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | |
DERS TANIMI | Bu ders, dil öğretimine yönelik yaklaşımlar, akademik dil ve güncel kullanımı, yapısalcı dil yöntemleri ve yaklaşımları, konu-bazlı ve amaç-bazlı dil kullanımı ve öğretimi, çoklu zeka kuramına göre dil öğretimi ve dil öğretimindeki kültür gibi değişkenler konusunu içerir. |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | 1. Hafta A Brief History of Language Teaching Theories, Approaches and Methods - I | 2. Hafta | 2. Hafta A Brief History of Language Teaching Theories, Approaches and Methods - II | 3. Hafta | 3. Hafta The Post-Method Era | 4. Hafta | 4. Hafta Student-centered Learning in ELT | 5. Hafta | 5. Hafta Cooperative Learning | 6. Hafta | 6. Hafta Multiple Intelligences | 7. Hafta | 7. Hafta Theme-Based Language Instruction | 8. Hafta | 8. Hafta EXAM | 9. Hafta | 9. Hafta Strategies-Based Instruction | 10. Hafta | 10. Hafta English for Specific Purposes | 11. Hafta | 11. Hafta Technology in Language Learning and Teaching | 12. Hafta | 12. Hafta Technology in Language Learning and Teaching | 13. Hafta | 13. Hafta Classroom Management | 14. Hafta | 14. Hafta Classroom Management | 15. Hafta | |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | 1. Brown, H. D. & Lee, H. (2015). Teaching by principle: An interactive approach to language pedagogy. New York: Pearson Education, Inc.
2. Kumaravadivelu, B. (2006). Understanding language teaching: From method to postmethod. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates. |
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Eğitim-Uygulama |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 1 | 50 | Toplam(%) | | 50 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Toplam(%) | | 100 |
|
AKTS İŞ YÜKÜ |
Aktivite |
Sayı |
Süresi(Saat) |
İş Yükü |
Ara Sınav | 1 | 3 | 3 | Kısa Sınavlara hazırlık | 0 | 0 | 0 | Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 14 | 3 | 42 | Final Sınavına Hazırlık | 1 | 8 | 8 | Ders Saati | 14 | 2 | 28 | Ara Sınava Hazırlık | 1 | 8 | 8 | Laboratuvar | 0 | 0 | 0 | Final Sınavı | 1 | 4 | 4 | Ödevler | 0 | 0 | 0 | Toplam İş Yükü | | | 93 |
---|
Toplam İş Yükü / 30 | | | 3,1 |
---|
Dersin AKTS Kredisi | | | 3 |
|
DİL | İngilizce |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |