Anasayfa  »  Eğitim Fakültesi »  İngilizce Öğretmenliği Programı (İngilizce)

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR FLE308 - 2 + 0 3

DERSİN TÜRÜSeçmeli
DERSİN DÜZEYİLisans
DERSİN YILI-
YARIYIL-
AKTS3
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I-
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) yabancı dil eğitiminde post-töntem çağını ve yeni yönelimleri tanımlar ve tartışırlar
2) yeni teknolojik yönelimleri tanımlar ve tartışırlar
3) bilgisayar destekli ve ağ gelişimli dil öğrenimini tanımlarlar
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIYok
ÖNERİLEN DERSLER
DERS TANIMIBu ders, dil öğretimine yönelik yaklaşımlar, akademik dil ve güncel kullanımı, yapısalcı dil yöntemleri ve yaklaşımları, konu-bazlı ve amaç-bazlı dil kullanımı ve öğretimi, çoklu zeka kuramına göre dil öğretimi ve dil öğretimindeki kültür gibi değişkenler konusunu içerir.
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta 1. Hafta A Brief History of Language Teaching Theories, Approaches and Methods - I
2. Hafta 2. Hafta A Brief History of Language Teaching Theories, Approaches and Methods - II
3. Hafta 3. Hafta The Post-Method Era
4. Hafta 4. Hafta Student-centered Learning in ELT
5. Hafta 5. Hafta Cooperative Learning
6. Hafta 6. Hafta Multiple Intelligences
7. Hafta 7. Hafta Theme-Based Language Instruction
8. Hafta 8. Hafta EXAM
9. Hafta 9. Hafta Strategies-Based Instruction
10. Hafta 10. Hafta English for Specific Purposes
11. Hafta 11. Hafta Technology in Language Learning and Teaching
12. Hafta 12. Hafta Technology in Language Learning and Teaching
13. Hafta 13. Hafta Classroom Management
14. Hafta 14. Hafta Classroom Management
15. Hafta
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR1. Brown, H. D. & Lee, H. (2015). Teaching by principle: An interactive approach to language pedagogy. New York: Pearson Education, Inc.

2. Kumaravadivelu, B. (2006). Understanding language teaching: From method to postmethod. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİAnlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Eğitim-Uygulama
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav150
Toplam(%)50
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)50
Finalin Başarıya Oranı(%)50
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav133
Kısa Sınavlara hazırlık000
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi14342
Final Sınavına Hazırlık188
Ders Saati14228
Ara Sınava Hazırlık188
Laboratuvar000
Final Sınavı144
Ödevler000
Toplam İş Yükü93
Toplam İş Yükü / 303,1
Dersin AKTS Kredisi3
DİLİngilizce
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3
P1  X    
P2    X  
P3    X  
P4    X  
P5     
P6  X    
P7     
P8      X
P9     
P10     
P11  X    
P12     
P13     
P14     
P15     
P16     
P17     
P18     
P19     
P20     
P21     
P22