Birinci Yarıyıl (Güz) |
T |
U |
K |
AKTS |
KMP071 |
SEÇİMLİK DERS I |
|
2 |
- |
2 |
4 |
KMP072 |
SEÇMELİ DERS II |
|
2 |
- |
2 |
4 |
KMP073 |
SEÇMELİ DERS III |
|
2 |
- |
2 |
4 |
KMP501 |
KOMPOZİSYON ALAN ÇALIŞMALARI I |
|
2 |
1 |
3 |
10 |
KMP503 |
ÇAĞDAŞ ORKESTRALAMA TEKNİKLERİ I |
|
2 |
1 |
3 |
8 |
|
İkinci Yarıyıl (Bahar) |
T |
U |
K |
AKTS |
KMP074 |
SEÇMELİ DERS IV |
|
2 |
- |
2 |
4 |
KMP075 |
SEÇMELİ DERS V |
|
2 |
- |
2 |
4 |
KMP502 |
KOMPOZİSYON ALAN ÇALIŞMALARI II |
|
2 |
1 |
3 |
10 |
KMP504 |
ÇAĞDAŞ ORKESTRALAMA TEKNİKLERİ II |
|
2 |
1 |
3 |
8 |
KMP506 |
SEMİNER |
|
2 |
- |
- |
4 |
|
Üçüncü Yarıyıl (Güz) |
T |
U |
K |
AKTS |
KMP505 |
GENİŞ ÖLÇEKLİ KOMPOZİSYON ÇALIŞMALARI I |
|
2 |
1 |
3 |
20 |
KMP515 |
TEZ ÇALIŞMALARINA GİRİŞ |
|
- |
- |
- |
10 |
|
Dördüncü Yarıyıl (Bahar) |
T |
U |
K |
AKTS |
KMP508 |
GENİŞ ÖLÇEKLİ KOMPOZİSYON ÇALIŞMALARI II |
|
2 |
2 |
4 |
20 |
KMP516 |
TEZ ÇALIŞMASI |
(ÖK: KMP515) |
- |
- |
- |
10 |
|
Seçimlik Dersler |
T |
U |
K |
AKTS |
KMP507 |
XX. YY.MÜZİKLERİNDE ARMONİK YAPI |
|
2 |
- |
2 |
4 |
KMP509 |
MODAL VE MAKAMSAL ARMONİ UYGULAMALARI I |
|
2 |
- |
2 |
4 |
KMP510 |
MODAL VE MAKAMSAL ARMONİ UYGULAMALAR II |
|
2 |
- |
2 |
4 |
KMP511 |
ORKESTRA/KORO ŞEFLİĞİ I |
|
2 |
- |
2 |
4 |
KMP512 |
ORKESTRA/KORO ŞEFLİĞİ II |
|
2 |
- |
2 |
4 |
KMP513 |
DÖNEM STİLLERİNE GÖRE KOMPOZİSYON ÇALIŞMALARI I |
|
2 |
- |
2 |
4 |
KMP514 |
DÖNEM STİLLERİNE GÖRE KOMPOZİSYON ÇALIŞMALARI II |
|
2 |
- |
2 |
4 |
KMP520 |
POPÜLER ŞARKI BESTECİLİĞİ |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MTR501 |
SCHENKER ANALİZİ I |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MTR502 |
SCHENKER ANALİZİ II |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MTR503 |
POST-TONAL TEORİ I |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MTR504 |
POST-TONAL TEORİ II |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MZK505 |
AVRUPA MÜZİĞİNDE KLASİK DÖNEM |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MZK507 |
AHMED ADNAN SAYGUN |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MZK508 |
AVRUPA MÜZİĞİNDE ORTAÇAĞ-RÖNESANS VE BAROK DÖNEM |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MZK509 |
AVRUPA MÜZİĞİNDE ROMANTİK DÖNEM |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MZK510 |
MEHTER MÜZİĞİ |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MZK511 |
NOTASYON I |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MZK512 |
NOTASYON II |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MZK513 |
KARŞILAŞTIRMALI MÜZİK VE SANAT TARİHİ I |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MZK514 |
KARŞILAŞTIRMALI MÜZİK VE SANAT TARİHİ II |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MZK515 |
TÜRKİYE MÜZİK BİBLİYOGRAFYASI |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MZK516 |
TÜRKİYE'DE MÜZİK MODERNLEŞMESİ |
|
2 |
- |
2 |
4 |
MZK520 |
XIX. YY. OSMANLI MÜZİĞİNDE BESTECİLER |
|
2 |
- |
2 |
4 |
PRF509 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
|
2 |
- |
2 |
4 |
PRF511 |
ALAN LİTERATÜRÜ I |
|
2 |
- |
2 |
4 |
PRF512 |
ALAN LİTERATÜRÜ II |
|
2 |
- |
2 |
4 |
PRF513 |
İLERİ OYUNCULUK TEKNİKLERİ I |
|
2 |
- |
2 |
4 |
PRF514 |
İLERİ OYUNCULUK TEKNİKLERİ II |
|
2 |
- |
2 |
4 |
PRF515 |
DÖRT EL VE İKİ PİYANO REPERTUARI I |
|
2 |
- |
2 |
4 |
PRF516 |
DÖRT EL VE İKİ PİYANO REPERTUARI II |
|
2 |
- |
2 |
4 |
SOBE511 |
TEZ TAMAMLAMA |
|
- |
- |
- |
60 |
SOBE512 |
SÜRDÜRÜLEBİLİR EKOLOJİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA |
|
3 |
- |
3 |
10 |
|