Anasayfa  »  Fen Edebiyat Fakültesi »  Psikoloji Programı (İngilizce)

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES II ENGL102 İkinci Yarıyıl (Bahar) 4 + 0 5

DERSİN TÜRÜZorunlu
DERSİN DÜZEYİLisans
DERSİN YILI1
YARIYILİkinci Yarıyıl (Bahar)
AKTS5
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)IÖğretim Görevlisi İrem Taştan Aslaner
Öğretim Görevlisi Göksev Elçin
Öğretim Görevlisi Banu Özkapıcı
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) okuma, dinleme, konuşma, yazma ve eleştirel düşünme becerilerini geliştirirler
2) anlam oluşturmada kullanılan doğru dil stratejilerini kullanarak, farklı metin türlerinde yer alan dil yapılarını ve kelime kullanımlarını inceleme ve anlam ilişkilendirmeleri yaparlar
3) akademik metin yazım kurallarına uyarak akademik kompozisyon yazma becerilerini geliştirirler.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIVar( ENGL101)
ÖNERİLEN DERSLER-
DERS TANIMIENGL 101, Akademik İngilizceyi B2 seviyesinde öğretmeyi amaçlayan bir derstir. Bu ders, dört temel dil becerisiyle birlikte eleştirel düşünme becerisini akademik dille birlikte bütünleşik bir şekilde kullanmak ve geliştirmek için tasarlanmıştır.
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Unit 6 Reading, Writing & Listening
2. Hafta Unit 6 Reading, Writing & Listening
3. Hafta Unit 6 Reading, Writing & Listening - Writing: Persuasive Essay
4. Hafta Unit 7 Reading, Writing & Listening
5. Hafta Unit 7 Reading, Writing & Listening - Writing: Opinion Essay
6. Hafta Unit 7 Reading, Writing & Listening - Unit 8 Reading, Writing & Listening
7. Hafta Unit 8 Reading, Writing & Listening - Writing: Research-based Esssay
8. Hafta Midterm Exam
9. Hafta Unit 8 Reading, Writing & Listening
10. Hafta Unit 9 Reading, Writing & Listening
11. Hafta Unit 9 Reading, Writing & Listening
12. Hafta Unit 9 Reading, Writing & Listening - Writing: Persuasive Essay with Citation
13. Hafta Unit 10 Reading, Writing & Listening
14. Hafta Unit 10 Reading, Writing & Listening - Writing: Descriptive Narrative Essay
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARBlass, L., & Vargo, M. (2018). Pathways: Reading, Writing, and Critical Thinking 3. 2nd.Ed: National Geographic Learning.
Chase, B. T., & Lee, C. (2018). Pathways: Listening, Speaking, and Critical Thinking 3. 2nd.Ed: National Geographic Learning.
Öğrencilerin eğitim alanlarına uygun bireysel çalışma materyalleri önerilmektedir.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİAnlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Diğer
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav140
Ödev15
Sözlü15
Toplam(%)50
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)50
Finalin Başarıya Oranı(%)50
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav111
Kısa Sınavlara hazırlık
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi5210
Final Sınavına Hazırlık14040
Ders Saati14456
Ara Sınava Hazırlık13535
Laboratuvar
Final Sınavı122
Ödevler5210
Toplam İş Yükü154
Toplam İş Yükü / 305,13
Dersin AKTS Kredisi5
DİLİngilizce
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3
P1     
P2     
P3     
P4     
P5     
P6     
P7  X   X   X
P8  X   X   X
P9     
P10     
P11  X   X   X
P12     
P13