Anasayfa  »  Adana Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu »  Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Programı

DERS ADIDERS KODUYARIYILTEORİ + UYGULAMA (Saat)AKTS
BASIC ENGLISH I ENG127 Birinci Yarıyıl (Güz) 4 + 0 5

DERSİN TÜRÜZorunlu
DERSİN DÜZEYİÖnlisans
DERSİN YILI1
YARIYILBirinci Yarıyıl (Güz)
AKTS5
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I-
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI Bu dersin sonunda öğrenciler;
1) temel dilbilgisi yapılarını öğrenirler.
2) temel okuma ve dinleme becerilerini geliştirirler.
3) akademik olmayan paragraf ve mektup metinleri yazabilirler.
4) temel düzeyde iletişim sağlayabilecek sözcük ve sözcükle ilişkili yapıları öğrenirler.
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİYüz Yüze
DERSİN ÖNKOŞULLARIYok
ÖNERİLEN DERSLERYok
DERS TANIMIENG 127, genel İngilizceyi öğretmeyi amaçlayan başlangıç seviyesinde (A1 seviyesinde) bir derstir. Bu ders, öğrencilerin, İngilizce dil ve kelime bilgilerini artırmalarını ve dört dil becerisini (okuma, dinleme, konuşma ve yazma) geliştirmelerini hedefler.
DERS İÇERİĞİ
HAFTAKONULAR
1. Hafta Unit 1: am / are / is, my / your, this is
2. Hafta Unit 1: how are you?, numbers 1-10 and plurals, greetings
3. Hafta Unit 2: he / she / they, his / her, questions (What?s his name?, Where is she from?)
4. Hafta Unit 2: Vocabulary (countries, adjectives, nouns, numbers 11-30)
5. Hafta Unit 3: am / are / is, negatives, answers and short questions
6. Hafta Unit 3: Vocabulary related to jobs and giving personal information, social expressions
7. Hafta Unit 3: Prepositions and word stress
8. Hafta Unit 4: possessive adjectives, possessive?s, has / have, adjectives +noun
9. Hafta Unit 4: Vocabulary related to family describing a friend, the alphabet, telephone conversations, saying e-mails
10. Hafta Unit 5: present simple I / you / we / they, a / an, Adjective +noun
11. Hafta Unit 5: Vocabulary related to sports / food / drinks
12. Hafta Unit 5: adjectives, verbs, languages and nationalities
13. Hafta Unit 5: listening and speaking, asking and telling prices (How much is it?)
14. Hafta Revision Units 1-5
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLARSoars, J, and Soars, L. (2013). New Headway Beginner. Oxford: Oxford University Press.
Öğrencilerin eğitim alanlarına uygun bireysel çalışma materyalleri önerilmektedir
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİAnlatım,Tartışma,Soru-Cevap
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ
 SayısıToplam Katkısı(%)
Ara Sınav140
Sözlü110
Diğer150
Toplam(%)100
Yıl İçinin Başarıya Oranı(%)100
Finalin Başarıya Oranı(%)0
Toplam(%)100
AKTS İŞ YÜKÜ
Aktivite Sayı Süresi(Saat) İş Yükü
Ara Sınav111
Kısa Sınavlara hazırlık
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi14228
Final Sınavına Hazırlık14040
Ders Saati14342
Ara Sınava Hazırlık12525
Laboratuvar
Final Sınavı111
Ödevler
Toplam İş Yükü137
Toplam İş Yükü / 304,56
Dersin AKTS Kredisi5
DİLİngilizce
STAJ / UYGULAMAYok
  

PROGRAM YETERLİLİKLERİ (P) / DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI (Ö) MATRİSİ
Ö1Ö2Ö3Ö4
P1       
P2       
P3       
P4       
P5       
P6       
P7       
P8       
P9       
P10       
P11       
P12       
P13       
P14       
P15       
P16