DERSİN TÜRÜ | Zorunlu |
DERSİN DÜZEYİ | Lisans |
DERSİN YILI | 1 |
YARIYIL | Birinci Yarıyıl (Güz) |
AKTS | 4 |
ÖĞRETİM ELEMAN(LAR)I | Öğretim Görevlisi Şule Atakişi Öğretim Görevlisi Ömür Sercan Oral Öğretim Görevlisi Oya Perim Eray Öğretim Görevlisi Günseli Gülyaşar Öğretim Görevlisi Emine Nane Öğretim Görevlisi Elif Düşünceli Keleş Öğretim Görevlisi Can Ece Boz Öğretim Görevlisi Burcu Başoğlu Sarıtaş Öğretim Görevlisi Başar Çiftçi Öğretim Görevlisi Azime Deniz Bacaksız
|
DERSİN ÖĞRENME KAZANIMLARI |
Bu dersin sonunda öğrenciler; 1) Hedef dilde Okuma, Dinleme, Konuşma, Yazma ve Eleştirel Düşünme becerilerini geliştirirler. 2) Anlam oluşturmada kullanılan doğru dil stratejilerini kullanarak, farklı metin türlerinde yer alan dil yapılarını ve kelime kullanımlarını inceleme ve anlam ilişkilendirmeleri yaparlar. 3) Akademik metin yazım kurallarına uyarak akademik paragraf ve kompozisyon yazma becerilerini geliştirirler.
|
DERSİN VERİLİŞ BİÇİMİ | Yüz Yüze |
DERSİN ÖNKOŞULLARI | Yok |
ÖNERİLEN DERSLER | Yok |
DERS TANIMI | ENG 199, Akademik İngilizceyi B1+ seviyesinde öğretmeyi amaçlayan bir derstir. Bu ders, dört temel dil becerisiyle birlikte eleştirel düşünme becerisini akademik dille birlikte bütünleşik bir şekilde kullanmak ve geliştirmek için tasarlanmıştır. |
DERS İÇERİĞİ | HAFTA | KONULAR |
---|
1. Hafta | Unit 1 R, W&CT Unit 1 | 2. Hafta | Reading Unit 1 | 3. Hafta | Listening Unit 2 | 4. Hafta | Reading Unit 2/Listening Unit 3 | 5. Hafta | Reading Unit 2/Listening Unit 3 | 6. Hafta | Reading Unit 2 | 7. Hafta | Reading Unit 3/Ara Sınav | 8. Hafta | Reading Unit 3 | 9. Hafta | Reading Unit 4/Listening Unit 4 | 10. Hafta | Reading Unit 4 | 11. Hafta | Reading Unit 4/Listening Unit 5 | 12. Hafta | Listening Unit 5/Reading Unit 5 | 13. Hafta | Reading Unit 5 | 14. Hafta | Exam week |
|
ZORUNLU YA DA ÖNERİLEN KAYNAKLAR | Pathways: Reading, Writing, and Critical Thinking 3, National Geographic
|
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | This course consists of integrated skills-eclectic teaching methods and techniques.Anlatım,Tartışma,Soru-Cevap,Proje |
DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE GEÇME KRİTERLERİ | | Sayısı | Toplam Katkısı(%) |
---|
Ara Sınav | 1 | 40 | Ödev | 1 | 5 | Sözlü | 1 | 5 | Toplam(%) | | 50 | Yıl İçinin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Finalin Başarıya Oranı(%) | | 50 | Toplam(%) | | 100 |
|
AKTS İŞ YÜKÜ |
Aktivite |
Sayı |
Süresi(Saat) |
İş Yükü |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Kısa Sınavlara hazırlık | 0 | 0 | 0 | Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 5 | 2 | 10 | Final Sınavına Hazırlık | 1 | 25 | 25 | Ders Saati | 14 | 4 | 56 | Ara Sınava Hazırlık | 1 | 20 | 20 | Laboratuvar | 0 | 0 | 0 | Final Sınavı | 1 | 2 | 2 | Ödevler | 5 | 2 | 10 | Toplam İş Yükü | | | 124 |
---|
Toplam İş Yükü / 30 | | | 4,13 |
---|
Dersin AKTS Kredisi | | | 4 |
|
DİL | İngilizce |
STAJ / UYGULAMA | Yok |
| |